סגור
אורי פרל Head Of Marketing פאפאיה
אורי פרל, Head of marketing של פאפאיה (צילום: אוהד קיין)

ועידת לונדון
"פאפאיה תיכנס לשוק הבריטי עד סוף 2024"

אורי פרל, Head of marketing של פאפאיה, אמר בוועידת Mind The Tech London 2024 של כלכליסט ולאומי:  "בשוק הבריטי יותר מורגלים למשחקי קז'ואל. זו הזדמנות להכיר להם משחקים יותר מאתגרים שמבוססים על קהילה"

"פאפאיה מתכננת להיכנס לשוק משחקי המובייל הבריטי עד סוף השנה. ביצענו סדרה ארוכה של מחקרים בתחום וכעת אנחנו מתחילים לחדור לשוק הזה באופן פעיל". כך אומר אורי פרל, Head of marketing בחברת המשחקים פפאיה, בשיחה עם CTech במסגרת ועידת Mind The Tech London 2024 של כלכליסט ולאומי.
לדברי פרל, החברה כבר הגיעה להצלחה בארה"ב, השוק המרכזי שלה, והיא פועלת כעת לשחזר את הצמיחה הזו גם בצד המזרחי של האוקיינוס האטלנטי. הצמיחה של פאפאיה, במיוחד בשוק האמריקאי, הונעה על ידי הכנסת קטגוריות משחקים חדשות ובניית קהילות חזקות. "עבורנו, המשחק עצמו הוא רק חלק מהמשוואה," אמר פרל. "יצירת קהילה תוססת סביב המשחקים הללו חשובה לא פחות, וזוהי אסטרטגיה שנביא גם לשוק הבריטי".
פאפאיה מתמחה במשחקי טורנירים במובייל. מאז הקמתה הפכה למובילת שוק, עם מעל 30 מיליון הורדות ומנהלת כ־20 מיליון טורנירים ביום מסביב לעולם. החברה, שהוקמה ב־2019 מעסיקה מעל ל־350 עובדים. לדברי פרל, השוק הבריטי מציג הזדמנות ייחודית עבור פאפאיה. "השוק הבריטי מאוד מרכזי בהשוואה לארה"ב והשחקנים שם מורגלים יותר למשחקי קז'ואל. אנחנו רואים שקיימת הזדמנות אדירה להכיר להם משחקים יותר מאתגרים שמבוססים על קהילה".
הבדל משמעותי בין השווקים משני צדי האוקיינוס, לפי פרל, הוא קבלת סוגי משחקים מסוימים מבחינה תרבותית. "בארה"ב, משחקים שכוללים תגמולים כספיים פחות מקובלים, בעוד שבבריטניה הם חלק מתרבות המשחקים. עם זאת, המיקוד של פאפאיה נשאר על אתגרים מבוססי מיומנות ולא על מזל". ההתמחות המרכזית של פאפאיה היא להפוך משחקי שחקן יחיד קלאסיים, כמו סוליטר ובאבל־שוטר, לחוויות מרובות משתתפים המדגישות קהילה ואתגר.
בהתייחס לשאלה על מצב תעשיית ההייטק הישראלית אמר פרל: "במשך השנה האחרונה היו לנו עובדים רבים ששירתו במילואים, ופאפאיה דאגה תמיד לתמוך בהם ובבני משפחותיהם. למרות התקופה המאתגרת שאנחנו עוברים, כחברת הייטק ישראלית, הפעילות שלנו לא הושפעה, היוזרים והשותפים שלנו ברובם אמריקאים, והרצון שלהם לעבוד איתנו ומולנו לא השתנה. הפוקוס שלנו נשאר על להביא חוויות משחק חדשות לשחקנים, לא משנה איפה הם נמצאים. בסוף אנחנו חלק מהקטר של המשק הישראלי, ויש בתקופה כזאת חשיבות גדולה יותר להמשיך לפעול בכל הכוח ולהצליח".