סגור
כנס לוגיסטיטק רועי אדלר
(סיני דוד)

כנס לוגיסטיטק
רועי אדלר, מייסד Santa: "אנחנו מנסים לתת שירות אישי עם סיפור מאחוריו"

אדלר דיבר בכנס לוגיסטיטק של כלכליסט ובנק לאומי על חשיבות ההשקעה בהפצה וטען כי חברות לוגיסטיקה מאפשרות לאוכלוסיות שלא מקבלות שירות טוב לקבל שירות: "וולט זו אשליה, כי היא לא מגיעה לכל מקום. DoorDash זו דוגמה לחברה שראתה את התחרות הגבוהה בערים הגדולות בארה"ב והחליטה להתמקד בשירות דווקא בערים הקטנות"

"כאשר כולם רוצים לחקות את פעולותיה של אמזון כענקית קמעונאות, מעניין לראות מה קורה דווקא בתחומים אותם אמזון זונחת" - כך הסביר רועי אדלר, מייסד ומנכ"ל Santa, שאחראית על אספקת מוצרים ללקוחות על ידי עסקים קטנים, בכנס לוגיסטיטק של כלכליסט ובנק לאומי.


אדלר הזכיר את סימון פורט ז'קמוס, מעצב בגדים עם בוטיק ייחודי בפריז, כדי להדגיש את חשיבות ההשקעה בהפצה: "פורט ז'קמוס זכה לפופלריות מרשימה בעולם האופנה, אך ההפצה שלו נותרה נמוכה כאשר סירב לפתוח סניפים בערים המרכזיות באירופה וארה"ב. על רקע ייחודיות המקרה, החליטה חברת הלוגיסיטקה Farfetch להנגיש בוטיקים קטנים לאנשים מחוץ לפריז. החברה פיתחה תשתית מורכבת שמאפשרת גישה גם לעסקים קטנים יותר, והיום היא שווה 3 מיליארד דולר", הסביר אדלר.
1 צפייה בגלריה
כנס לוגיסטיטק רועי אדלר מייסד משותף ומנכ"ל Santa
כנס לוגיסטיטק רועי אדלר מייסד משותף ומנכ"ל Santa
רועי אדלר, מייסד משותף ומנכ"ל Santa
(צילום: יריב כץ)
עוד הוסיף אדלר כי חברות לוגיסטיקה מאפשרות לאוכלוסיות שלא מקבלות שירות טוב לקבל שירות: "בתור אדם שגר בתל אביב, כשאני רעב, אני פותח את וולט. אבל וולט זו אשליה, כי היא לא מגיעה לכל מקום. ברוב הישובים בישראל אין וולט. כך גם בארה"ב. DoorDash זו דוגמה לחברה שראתה את התחרות הגבוהה בערים הגדולות בארה"ב והחליטה להתמקד בשירות דווקא בערים הקטנות. כך היא פיתחה גם את התשתית. דורדאש עשתה מעט כסף וצמחה לאט. אבל עבר זמן, והיום היא מחזיקה ב-56% מהשוק האמריקני, כי היום היא שחקנית שאי אפשר להחליף אותה".
"בסנטה אנחנו מנסים לקיים שירות מאוד אישי עם סיפור מאחוריו, ולספק פלטפורמת שיוך גם ליצרנים מקומיים. התגובתיות מקהל היעד היא מדהימה", סיכם אדלר.