סגור
ועידת Mind the Tech ניו יורק - אשים צאנדנה שותף ב-Greylock, מרב בהט מייסדת משותפת ומנכ”לית Dazz וד”ר נמרוד קוזלובסקי, מייסד משותף Cytactic

Mind The Tech
"עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לנשים להקים חברות סטארט-אפ"

את הדברים אמרה מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית Dazz בפאנל במסגרת ועידת Mind the Tech של כלכליסט ובנק לאומי בניו יורק, בהנחיית ד"ר נמרוד קוזלובסקי, מייסד Cytactic ובהשתתפות אשים צ'אנדנא, שותף ב-Greylock. לדבריה: "בתור יזמית, את צריכה לעקוב אחרי התשוקה שלך"

"עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לנשים להקים חברות סטארט-אפ" – כך אמרה מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית Dazz בוועידת Mind the Tech של כלכליסט ובנק לאומי בניו יורק. "בתור יזמית, את צריכה לעקוב אחרי התשוקה שלך", אמרה בהט בפאנל בהנחיית ד"ר נמרוד קוזלובסקי, מייסד Cytactic, ובהשתתפות אשים צ'אנדנא, שותף ב-Greylock.
לדבריה, "כשאני התחלתי, שמעתי שכשאישה לא מצליחים לגייס כסף וקשה לגייס אנשים, חששתי מלהיכשל. אני שמחה שיש לי את המשקיעים הטובים בעולם, את הצוות הטוב בעולם. גייסנו את אחד מסבבי ה-A הגדולים בהיסטוריה, יש לי לקוחות שתומכים בי. הסביבה מוכנה, זה כבר לא כזה שונה מגברים, רק צריך ללכת לשם".
בהט דיברה גם על האופן שבו ארגונים צריכים לעצב הגנת סייבר טובה. "כשמדברים על אבטחת סייבר, היא צריכה לסגור פערים", היא הסבירה, "מתקפות בענן מהירות מאוד, תוקפים יכולים לקחת קוד תקיפה ולהשתמש בו מחדש במתקפות על ארגונים שונים. אז מרגע שיש פרצה חדשה, אפשר להיכנס מהר מאוד לסביבה הארגונית. מהנדסים לא יכולים להשקיע 50% מהזמן שלהם בתיקון בעיות. הם רוצים לרוץ מהר ולא לדאוג לגבי אבטחה. הלקוחות שלנו, ברגע שהם עוברים לענן, הם סובלים מעומס של סוגיות וצריכים לעשות חישוב מחדש. הם עובדים עם יועצים שעוזרים להם לעבור לענן, ואנשי אבטחת המידע לא יכולים לעמוד בקצב השינוי. צריך שקיפות מלאה, ולהתחיל לחשוב מהר".
צ'אנדנא אמר: "סייבר מעולם לא היה חשוב יותר או זכה לעדיפות גדולה יותר. הוא גם מעולם לא היה מורכב יותר. רוב החברות לא מוכנות להתמודד עם תוקפים, במיוחד אם יש להם מימון של מדינות. לאור המצב הגיאו-פוליטי היום אני פחות אופטימי שהדברים ישתפרו, הם כנראה ייעשו גרועים יותר מבחינת מורכבות ותחכום המתקפות. אף אחד לא יודע כרגע אם הכלכלה במיתון, אבל אם ניכנס למיתון זה פחות סביר שתעשיית הסייבר תיפגע.
"אני לא חושב שהאתגרים שיש באבטחת סייבר ייפתרו בן לילה. יש לפנינו מסע ארוך. אנחנו נשתפר, אבל זה לא יהין בן לילה. אחת המגמות החדשות כיום היא לקחת מאגר מידע גדולים ולהשתמש בהם לחזות התקפות. אני אופטימי שהמצב ישתפר בשנים הקרובות כי יש יכולות בינה מלאכותית שניתן ליישם לצורך זיהוי מתקפות בקנה מידה גדולה. יהיו לנו יכולות חיזוי טובות יותר ונוכל להשתמש באוטומציה כדי לסגור את הפערים".