סגור
סיטק ועידת טוקיו 2023 ירום ואדיש - CTech Tokyo Conference Yarom Vadish
(צילום: שמוליק דודפור)

ועידת טוקיו
"חיי הלילה דומים בתל אביב ובטוקיו, זה מושך את הדור הצעיר ביפן"

ירום ודיש, סמנכ"ל מכירות ותיירות באל על, אמר בוועידת העסקים ישראל-יפן של כלכליסט בטוקיו כי החברה מתכננת להציע מחיר מיוחד לצעירים יפנים המעוניינים לטוס לישראל. "יש לנו טיסות מטוקיו לתל אביב פעמיים בשבוע ואנחנו מקווים להרחיב את זה לשלוש פעמים בשבוע בעתיד הקרוב"

"כל טיסה ישירה בין שתי מדינות או שתי ערים הופכת את העולם לקטן יותר ודוחפת אנשים לטוס לאותם היעדים", אמר ירום ודיש, סמנכ"ל מכירות ותיירות באל על, בוועידת העסקים ישראל-יפן של כלכליסט בטוקיו.
"טוקיו היא אחד היעדים החדשים של אל על. פתחנו אותו במרץ. היינו אמורים לפתוח אותו לפני שלוש שנים בדיוק שפרצה הקורונה. היינו חייבים לבטל את הקו אבל הנה עכשיו אנחנו פה", הוסיף ודיש. "אנחנו מאוד מתעניינים בטוקיו והקו מאוד מוצלח. הטיסות די מלאות. אנחנו טסים כרגע פעמיים בשבוע ומקווים להרחיב את זה לשלוש פעמים בשבוע בעתיד הקרוב".
ודיש מאמין כי טיסות ישירות גם יעזרו לפתח את העסקים בין המדינות. "שני הצדדים מאוד מתעניינים בקו. ישראלים החלו להתעניין ביפן כבר לפני לא מעט שנים ועכשיו יש להם דרך פשוטה יותר להגיע. היפנים לומדים על הקו החדש ודרך זה שאנחנו מרחיבים את עסקי התיירות שלנו, אנחנו מאמינים שגם נביא עוד עסקים לישראל", הסביר ודיש.
אחד ממנועי הצמיחה העיקריים אותם סימן ודיש הוא הדור הצעיר ביפן. "שמנו לב שהדורות הצעירים ביפן מתעניינים בטיסות לת"א. נראה שיש משהו דומה בין חיי הלילה של ת"א לאלה של טוקיו וזה מושך את הדור הצעיר", אמר ודיש. "אנחנו מאמינים שיש פה הרבה פוטנציאל אז אנחנו עובדים על מחיר מיוחד לטיסה מטוקיו לת"א עבור קבוצות גיל מסוימות".