אחריות סביבתיתמנכ"ל שופרסל: "אנחנו יכולים לסייע למאות אלפי משפחות שאין להן אוכל"
אחריות סביבתית
מנכ"ל שופרסל: "אנחנו יכולים לסייע למאות אלפי משפחות שאין להן אוכל"
אורי וטרמן אמר בכנס אחריות סביבתית של כלכליסט ושופרסל: "אנחנו תורמים הרבה כסף ומזון יחד עם ארגון לתת. התחלנו ב-2 מיליון שקל, ובשנה שעברה זה היה 60 מיליון שקל. אנחנו רוצים להגיע ל-100 מיליון שקל"
"העובדה שאנחנו כאן היום היא מרגשת", כך אמר הבוקר (א') אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, בכנס אחריות סביבתית של כלכליסט ושופרסל. "פגשתי בכניסה לכנס בחור בשם רפאל - התברר שהוא שכן שלי - שסיפר לי שיש לו פעילות עסקית שהופכת זבל אורגני למזון לבעלי חיים, וככה סוגרים מעגל".
"נכנסתי לשופרסל ב-2022 ופגשתי חברה שלא הצליחה להתאים את עצמה לתקופה שאחרי הקורונה, מיד עשינו צעדי התייעלות לא נעימים. לקחנו את נושא יוקר המחיה במדינת ישראל ונלחמנו לעכב ולצמצם את עליית המחירים במדינה. שופרסל היא לא רק רשת סופרים: זו קבוצה שיש לה סופרים ליד הבית, באונליין, וגם סופרים אזוריים גדולים. יש לה חטיבת פארם וזרוע פיננסים וזרוע נדל"ן. יש לנו אחריות מאוד גדולה כלפי הציבור במדינת ישראל. הבנתי שלתפקיד שלי יש עוצמה והבנתי שאנחנו צריכים לעשות דברים גם מעבר לתחום הקמעונאות גרידא. אגף התקשורת שלנו מטפל בדוברות ויחסי ציבור, בקשר עם שוק ההון וגם באחריות תאגידית".
"אנחנו מחפשים את היתרון היחסי שלנו. אנחנו תורמים הרבה כסף ומזון יחד עם ארגון לתת. התחלנו ב-2 מיליון שקל, ובשנה שעברה זה היה 60 מיליון שקל. אנחנו רוצים להגיע ל-100 מיליון שקל. אנחנו יכולים לשנות משהו במדינת ישראל, יכולים להשפיע על מאות אלפי משפחות שאין להן אוכל, ובצמצום בזבוז מזון, שגם פוגע בכולנו".
"לקחנו את הנושא הזה, ולשמחתי כלכליסט נרתמו לעניין ואנחנו יוצאים לדרך. כשאנחנו רואים שיוצא לדרך כנס בנושא הצלת מזון, זו בעיניי דרמה. ככה יוצאים לדרך. אנחנו מחויבים לקחת את הנושא הזה קדימה בכל החזיתות, ובעיקר בעזרת הקשר עם הלקוחות. יש לנו מועדון לקוחות, יש לנו כרטיסי אשראי, אנחנו מדברים עם כולם באופן שוטף. אנחנו נשפיע ברמה שרק חברה כמו שופרסל יכולה לתרום. גם נשתף פעולה בנושאים טכנולוגיים, עם סטארט-אפים".