סגור
אירוע טק עצמאות - נמרוד אברון
(צילום: סיני דוד)

דירקטור המוניטיזציה בפלייטיקה: הניסיון והפורטפוליו הרחב מאפשר לתפור חליפה אישית לכל משחק

לדברי נמרוד אברון, Senior Director of Monetization פלייטיקה, חברת המשחקים הישראלית ממשיכה באסטרטגיה משולבת של צמיחה אורגנית וגידול תוך רכישות ומיזוגים

"פלייטיקה ממשיכה באסטרטגיה של צמיחה אורגנית מצד אחד וגידול תוך רכישות ומיזוגים מצד שני. אנחנו תמיד עם היד על הדופק למצוא את הסטארטאפ הבא שיביא הישגים עסקיים ואת היכולת לגדל אותו ולטפח אותו". כך אמר נמרוד אברון, Senior Director of Monetization פלייטיקה באירוע באירוע טק עצמאות של כלכליסט שהתקיים ביום רביעי.
פלייטיקה מלווה את החברות שהיא רוכשת לפחות שנה וחצי אחרי הרכישה כדי לעזור להן להתאקלם בתוך החברה ולאמץ את המערכות והכלים שיש לפלייטיקה להציע להן. "האסטרטגיה של פלייטיקה במשך השנים היא גם לחזק את פורטפוליו המשחקים שלה, אבל גם לרכוש ולמזג. בשנה האחרונה רכשנו שתי חברות משחקים אחת ישראלית ואחת הולנדית. הניסיון והפורטפוליו הרחב והמגוון מאפשר לנו לתפור חליפה אישית לכל משחק שפלייטיקה רוכשת", אמר בראיון ל-CTech.
לדבריו, בשנים האחרונות קשה יותר ויקר יותר להביא שחקנים חדשים להשתמש בפלטפורמות המשחק, "כיוון שיש המון מתחרים בשוק, השיווק הפך מורכב יותר, חוקי הפרטיות מחמירים ומשתנים ממדינה למדינה". עם זאת, לדבריו, "הניסיון והגודל שלנו מאפשרים לנו למצוא את הדבר הגדול הבא בתעשיית המשחקים."