דאטה בשירות השיווקגדעון עמיחי: "טכנולוגיית הביג דאטה פותחת גן עדן של תובנות חדשות בשיווק"
דאטה בשירות השיווק
גדעון עמיחי: "טכנולוגיית הביג דאטה פותחת גן עדן של תובנות חדשות בשיווק"
כך אמר גדעון עמיחי, מייסד ומנהל קריאייטיב ראשי No, No, No, No, No, Yes, בכנס דאטה בשירות השיווק של כלכליסט. לדבריו: "מאז ומתמיד, שיווק היה מבוסס על סיפור. הסיפורים האפקטייביים בשיווק מתבססים על תובנות שמגיעות מהחיים עצמם, שטכנולוגיית הביג דאטה מנתחת בזמן אמת"
"מאז ומתמיד, שיווק היה מבוסס על סיפור. הסיפורים האפקטייביים בשיווק מתבססים על תובנות שמגיעות מהחיים עצמם. כמות המידע מגיעה מאינספור מקורות שונים. טכנולוגיית ביג דאטה מנתחת בזמן אמת את החיים עצמם, על ידי הצלבות של כמויות נתונים ומידע ומספקת מרשם לפעולה, מעין סוג של רפואה משלימה". כך אמר גדעון עמיחי, מייסד ומנהל קריאייטיב ראשי No, No, No, No, No, Yes, בכנס דאטה בשירות השיווק של כלכליסט.
לדבריו: "טכנולוגיית הביג דאטה פותחת דלת לגן עדן של תובנות חדשות, אבל חשוב לזכור שבין תובנה חדשה לסיפור, יש מרחק רב, ואיך הוא נכתב, ובעיקר איך הוא מסופר. סיפור לא נכתב מעצמו".
עוד אמר עמיחי: "הסיפור הקלאסי על ביג דאטה מספר על וולמארט - הקמעונאי הענק ששלח בדואר קופונים למוצרים לקראת לידה, לנערה בת 16. אביה של הנערה, שלא ידע שהיא בהריון, לא הבין למה הגיעו הקופונים.
"טכנלוגיית ביג דאטה מאפשרת להרבה שחקנים בשוק לפנות לנערה הזו בזמן אמת, אבל רק מי שידע לספר סיפור טוב יותר, הוא זה שיכבוש את ליבה. בעידן הביג דאטה המספרים מדברים, אבל הם לא מספרים סיפורים, ובשביל סיפורים יש את האנשים היצירתיים".