ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

כנס GrowCommerce

"המלינאלז ודור ה-Z כבר לא מוכנים יותר לקנות ממותגים חסרי ערכים"

כך אמרה יעל קנדר, מנהלת BDO דיגיטל, בכנס GrowCommerce של כלכליסט בשיתוף סיילפורס; קנדר הציגה 10 מגמות איקומרס שילוו את 2021, ביניהן קוסטמיזציה, קיימות, נאמנות, AI וגיפטינג

אביאור אבו 13:4001.03.21

 

"שנת 2021 נפתחה בתנופה משמעותית של ענף האיקומרס, בכל תחום אפשרי" – כך פתחה את הרצאתה יעל קנדר, מנהלת BDO דיגיטל, בכנס GrowCommerce של כלכליסט בשיתוף סיילפורס.

 

"אחרי ההפתעות שטמנה לנו 2020 עם הקורונה, כולנו הבנו שצריכים להיות מוכנים, ערניים ובעיקר כאלו שעושים" אמרה קנדר. "הכנו 10 מגמות שילוו אותנו השנה ואנחנו מזמינים אתכם לחשוב מה מהן אתם יכולים לקחת לתרמיל שלכם".

 

מגמה מספר 1 - Guided Selling. "הצרכנים שלנו רוצים שנעשה להם את זה קל. הם לא אוהבים לקבל החלטות. הם ישמחו אם אנחנו נקבל אותן עבורם אבל בתנאי שיעשו על בסיס היכרות מוקדמת. קחו לדוגמא את אתר נוטרג'ינה, בו לאחר סריקת הפנים שלכם ומענה על מספר שאלות, תקבלו המלצות עבור תכשירי יום ולילה. מגמה מספר 2 – קוסטמיזציה. אנחנו רוצים לקבל את הדברים בדיוק כפי שאנחנו אוהבים אותם. לכל אחד מאיתנו יש את הטעם שלו וכולנו אוהבים להיות מיוחדים. באתר הבינלאומי של חברת סווץ' תוכלו להרכיב לעצמכם את השעון המתאים לכם ביותר. ניתן לבחור את העיצוב ואפילו את צבע המכניזם האהוב עליכם", אמרה קנדר.

 

מגמה מספר 3 - Shared Cart. "ישנן חברות המנהלות מגוון מותגים ופעילויות. הרעיון הוא שניתן יהיה לנהל כמה אתרים, אך הצרכן יוכל לסיים את הרכישה בעגלה מרוכזת אחת. קחו לדוגמא, את משפחת האתרים: גאפ, בננה ריפאבליק, אולד נייבי ואתלטה, בהם אתה יכול להיכנס ולקנות חולצה בגאפ עם מכנסיים באולד נייבי והכל תחת אותו סל הקניה, עם צ'קאווט אחד. מגמה מספר 4 – קיימות. בוקר טוב! המלינאלז ודור ה – Z כבר לא מוכנים יותר לקנות ממותגים חסרי ערכים. או שאתה מתחבר לערכים שלהם או שאתה לא קיים. המותג פטגוניה כבר מזמן הבין לאן הרוח נושבת והשיק כפתור באתר של BUY USED. משם תעברו לאתר בו תוכלו לקנות פריטי מותג משומשים ולשמור על הסביבה", אמרה קנדר.

 

 

יעל קנדר, מנהלת BDO Digital יעל קנדר, מנהלת BDO Digital

 

מגמה מספר 5 - מודל המנוי. "בעולם כבר קונים הכל באמצעות מנויים: נטפליקס, ספוטיפיי, אפל ודיסני. גם מוצרי צריכה כמו טואלטיקה, מזון וכמעט כל דבר הינו בר רכישה באמצעות מנוי. רעבים? החטיפים של KIND יכולים להגיע אליכם במחיר מוזל ובאריזה קבועה בכל חודש באמצעות מנוי. תחשבו מנוי, זו הדרך הנכונה לפתח מערכת יחסים לטווח הארוך. מגמה מספר 6 - Visual Commerce. שום דבר לא הורג את הריגוש יותר מאשר לנחות באתר קומרס תפל שפשוט לא מדבר בשפת המותג מבחינה ויזואלית. אפשר למכור באונליין בצורה מרגשת, צריך רק לרצות. גו פרו מוכיחים איך ניתן להתרגש במקסימום ממצלמה", אמרה קנדר.

 

מגמה מספר 7 – Loyalty Commerce. "רבים כבר הספידו את נאמנות הלקוחות ואני אומרת שהנאמנות לא מתה, צריך פשוט להמציא אותה מחדש. כל אתר קומרס זקוק לתוכנית נאמנות. הדור החדש של נאמנות מדבר על תגמול גם על התנהגות ולא רק על רכישה. אפילו בפט סמארט הבינו שכלבים הם החברים הכי טובים של בני האדם.

 

מגמה מספר 8 – AI. "יותר ויותר אתרים משתמשים כבר ב- AI בכדי לשפר את חווית המשתמש באמצעות: יכולות חיפוש מתקדמות, מבצעים מותאמים והמלצות מבוססות, כפי שנעשה באתר הריהוט סרינה אנד לילי", אמרה קנדר.

 

מגמה מספר 9 – שיטות תשלום. "כולנו רוצים לקנות אונליין בצורה נוחה ומאפשרת. השנה יתווספו שיטות ואמצעי תשלום נוספים. אפל פיי, ביט ועוד. אבל לא רק אמצעי תשלום חדשים אלא גם שיטות תשלום נוספות. אתר פולסווגן החדש מאפשר ללקוח לבחור בעצמו את אחוז המקדמה וכמות התשלומים הנוחה לו", אמרה קנדר. 

 

מגמה מספר 10 – גיפטינג. "בשנת 2020 התרגלנו להזמין מתנות ל-כולם באונליין. ההרגל הזה לא יעלם, גם כשהחנויות יפתחו. השאלה היא איך נארוז את זה באתר שלנו? גרלן לקחו את עניין המתנות לקצה והם מציעים לך לבחור את סוג הסרט, צבע הבקבוק ואפילו חריטת הקדשה. לסיכום, כדברי מר בזוס, המנכ"ל היוצא של אמזון, אין דבר שלא ניתן למכור אונליין. נשבעת. פשוט תנסו ותראו", סיכמה קנדר.

x