ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

מנכ"ל פרטנר: "הקורונה הקפיצה את המודעות לצורך באינטרנט על גבי סיבים"

לדברי איציק בנבנישתי בוועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט, הקורונה הגבירה את הצורך באינטרנט חזק מהיר ואיכותי שישרת את כל המטרות של הצרכנים בבית. "הביטוי של הצרכים הללו מבחינת פרטנר היא ברמת הביקושים לסיבים האופטיים שלנו", ציין

אליחי וידל 15:0908.12.20

 

"בכל מה שקשור לטכנולוגיות סלולר של הדור החמישי, חשוב לזכור ש-5G זאת לא אבולוציה בהשוואה לדור הרביעי שבאמצעותו אנחנו גולשים בסלולר. זה לא סוג של התקדמות - אלא מהפיכה לשמה. כל צורת השידור וכל צורת צריכת התוכן בדור חמש משתנה", כך אמר מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי,בוועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט. לדבריו, על פי כל ההערכות, פריסת הדור החמישי צפויה להגדיל את מספר המשתמשים הסלולריים בעולם פי 10.

 

"זה לא שהאוכלוסייה תגדל פי 10, אלא שאם היום מחוברים 5 מיליארד איש לטלפונים הסלולריים - הרי שבתוך 7-5 השנים הבאות יהיו 50 מיליארד מכשירים מחוברים לרשת הדור החמישי. מכשירים ולא סמארטפונים. מכוניות אוטונומיות, פסי ייצור של מפעלים שלמים שידברו אחד עם השני, מרכזים לוגיסטיים שידברו ביניהם, מרכזים רפואיים. רשת 5G מאפשרת גלישה במהירויות עצומות עם כמעט אפס שיהוי (לייטנסי)".

 

בנבנישתי הדגיש כי בפרטנר נערכים לקראת הרחבת הפריסה: "היינו הראשונים להשלים את הפריסה הנדרשת בשלב זה ואני מעריך שיידרשו שנתיים-שלוש עד להטמעה מלאה - יצירת הרשת שעליה יגלשו מכשירים שיגיעו שתומכים בטכנולוגיה. בהתחלה יהיו הטלפונים המותאמים לטכנולוגיה ואז יגיעו גם האפליקציות המיוחדות לטכנולוגיה הזאת".

 

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר צילום: עמית שעל

 

לדברי בנבנישתי, בשנה החולפת הקורונה העצימה שתי מגמות בתחום התקשורת: את הביקוש האדיר לתוכן על גבי האינטרנט ואת הצורך בתשתיות יציבות ומהירות. "אנשים יושבים יותר בבית, משפחות שלמות גולשות באינטרנט - הילדים בגיימינג, ההורים וגם הילדים בזום, הטלוויזיות פתוחות בבית ובהרבה מאד משקי בית מחוברים לטלוויזיה של פרנטנר שגם היא רוכבת על גבי האינטרנט. כך נוצרו ההבנה והצורך באינטרנט חזק מהיר ואיכותי שישרת את כל המטרות האלה של הצרכנים בבית. הביטוי של הצרכים הללו מבחינת פרטנר היא ברמת הביקושים לסיבים האופטיים שלנו", אמר.

 

"דבר שני שאנחנו רואים הוא בצריכת התוכן", אמר בנבנישתי. "אנחנו רואים מעבר מאד גדול מערוצי הברודקאסט לסטרימינג. פרטנר היתה הראשונה שהביאה הסכם עם נטפליקס כחלק מהשירות על גבי הממיר שלנו, והצריכה של תוכן סטרימינג - שהוא בעצם סופר-אגריגציה שאנחנו עושים לתכנים עולמיים - הלכה וגברה מתחילת משבר הקורונה".

 

לדבריו, תופעה נוספת שבפרטנר ראו השנה בעלייה חדה - אך מתבקשת - היא עלייה בשימוש בשירותי "קאסט" - שידור תוכן וידאו מהמכשיר הסלולרי לטלוויזיה הביתית. כמו כן רואים צריכה הולכת וגוברת בצריכת התוכן בסלולר וגם בשירותי הקאסט - העברה מהמחשב לטלוויזיה. "ראינו למשל בליל הסדר שהרבה לקוחות סלולר שידרו לטלוויזיה את פגישות הזום כדי לבלות ביחד בסלון ולקיים את ליל הסדר המשפחתי. אני מאחל לעם ישראל שלא נחגוג הרבה אירועי ליל סדר כמו האחרון שחגגנו", סיכם בנבנישתי.

x