ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

שיחת ועידה

מייסד המותג #משפטאחדביום: "מי שלא עשה עדיין אדפטציה לדיגיטל - הקורונה הכריחה אותו"

עידו גרינברג, שהשתתף בוועידת Biz Online המקוונת של כלכליסט, משוכנע כי מי שהיה אשף מכירות מעבר לדלפק יצליח לשדר את הכריזמה והלב שלו גם באמצעות המדיה החברתית

נעמי צורף 16:1612.08.20
"אני חושב שעוד לפני הקורונה היינו עדים לשינוי שחל בעולם באופן כללי. אנשים פחות יוצאים מהבית ויותר רגילים להזמין באינטרנט, גם בלי הקורונה, ולכן מי שלא עשה עדיין את האדפטציה לסביבה הדיגיטלית - הקורונה הכריחה אותו לעשות זאת", אמר עידו גרינברג, mismas@, איש קריאייטיב ומייסד המותג #משפטאחדביום בשיחה עם נטעלי בינשטוק מ"כלכליסט", שהתקיימה במסגרת ועידת Biz Online המקוונת של "כלכליסט", שעסקה במהפכה בעולם הצרכנות ופריחת המסחר המקוון בעקבות משבר הקורונה.

 

 

 

 

"הקושי במעבר לדיגיטל זהה לכולם. למי שהורגל להשתמש בקסם ובחן שלו מעבר לדלפק, כדי למכור לאנשים, מתקשה מאוד עם המקום הסגור הזה, ואני אומר: אפשר להביא היום את האישיות, הכריזמה והלב שלך גם לתוך המדיות החברתיות וגם לתוך הדיגיטל שנורא מפחיד. אני בטוח שמדובר בשיפטינג שקשה מאוד לאנשים שרגילים למכור בצורה פרונטלית, כי זה מכריח אותנו לחשוב הלאה, ולצערי הרב אני שומע על הרבה עסקים שלא שורדים את המעבר ולא מצליחים לעשות את זה".

 

 

עידו גרינברג, מייסד המותג #משפטאחדביום עידו גרינברג, מייסד המותג #משפטאחדביום

 

 

איפה פוגש אותך משבר הקורונה?

"לשמחתי, בשנתיים האחרונות הרחבתי את העשייה שלי מאוד לכל מיני רבדים וסוגים - החל משיתופי פעולה עם חברות מסחריות, שמכניסות הכנסה פאסיבית על מכירת מוצרים ועד לעסקאות בשוטף + 90. אני עובד בתחום שבו הכסף שעשיתי לפני 4-3 חודשים נכנס רק עכשיו. וזה אומר שצריך לחכות לראות מה קורה בספטמבר, אז תתחיל הבעיה שלי.

 

"היתרון המוביל בסיפור שלי הוא שמההתחלה הייתי רק באונליין. אני הקמתי מותג חולצות בן לילה, העלתי דברים לאונליין והתחלתי למכור ולשלוח. זה נשמע כמו קסם, אבל מאחורי זה יש עבודה קשה מאוד. אני חושב שאולי זה היה היתרון שלי מול השאר. אני כן רואה פגיעה בהכנסות. בשנה האחרונה אני מרצה גם בארץ וגם בעולם על הסיפור שלי, ומקור הכנסה חשוב שלי היה הרצאות בפני קהלים בחו"ל. אבל ההרצאות נעצרו, ושם הפגיעה הכי גדולה שלי.

 

"כמובן שגם על תוכניות לעתיד אין מה לדבר, כי לא ברור מה יקרה. משרדי פרסום ולקוחות לא משקיעים כספים, ולכן צריך להית יצירתי מאוד באופן שבו ממשיכים לשווק את המותג בעידן הזה. אני חושב, שבגלל שאני מותג שמחובר לתוכן ולהתרחשות עכשווית, ואין לי קמפיינים של שנה קדימה, אני יכול להגיב למה שקורה כרגע בצורה חכמה ורגישה".

 

 

יש לך משפטים על קורונה?

"בוודאי. אבל אני לא מדפיס את הקורונה על חולצות. אני מאמין בלשמר טוב ולא לשמר רע, ולצערי הקורונה היא נקודת שבר עבור כל כך הרבה אנשים. התקופה הזו היא הפצע הכי כואב ומדמם שלהם. אני רואה אנשים ועסקים שהשקיעו כל כך הרבה כסף בבייבי שלהם ומצאו את עצמם מול שוקת שבורה. אני מנסה לא להנציח כאב, אלא דברים שמרימים וגורמים לאנשים לחייך".

 

x