ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

מייסדת Syte: "כדי שהמוצר יצליח צריך לחשוב על הצרכנים"

ליהי פינטו פריימן ייסדה לפני 4 שנים את החברה שמפתחת מנוע חיפוש ויזואלי. היא סיפרה בוועידת WeTech Berlin של כלכליסט איך הקימה את החברה אחרי שחזרה הביתה מיום עבודה ארוך, מצאה באינסטגרם שמלה מדהימה, אבל לא הצליחה למצוא אותה ברשת

עומר כביר 14:5127.02.20

"אנחנו רוצים לתפוס את כל רגעי הפליאה וההשראה ברשת.כשרואים משהו שאוהבים ורוצים לקנות אותו ניתן להמיר אותו לחוויית קנייה ייחודית שמייצרת מקור הכנסות חדש לקמעונאים מקוונים", כך אמרה מייסדת Syte, ליהי פינטו פריימן, בוועידת WeTech Berlin של כלכליסט.

 

החברה, שמפתחת מנוע חיפוש ויזואלי, נולדה לפני 4 שנים כשפינטו פריימן, שעבדה אז בתעשיית הפיננסים בלונדון, חזרה לביתה בסוף יום עבודה והחלה לגלוש באינסטגרם. "מצאתי את השמלה האדומה המדהימה ביותר שראיתי בחיי", היא סיפרה. "הייתי מוכנה לבזבז כמה שצריך לדי להביא אותה לחיים שלי. אבל לא היה לי אפשרות לקחת את הצעד הבא. לא יכולית לעשות שום דבר עם התמונה הזו, חוץ מלנסות לחפש אותה בגוגל. אבל איך גוגל יידע איזו שמלה אני מחפשת לפי שאילתה טקסטואלית? אז החלטנות שחיפוש צריך להשתנות ובנינו את כלי החיפש הוויזואלי האישי ביותר לקמעונאים מקוונים. ארבע שנים מאוחר יותר, אנחנו משרתים יות מ-70 מותגים מכל העולם.

 

 

 ליהי פינטו פריימן בוועידה ליהי פינטו פריימן בוועידה צילום: אוראל כהן

 

"אנחנו מפתחים מוצר שמשווק לקמעונאים, ולכן חושבים על הלקוחות שלנו. אבל כדי שהמוצר יצליח צריך לחשוב על הצרכנים. כיום החוויה של הצרנכים מנותקת. אנחנו החלק האחרון בפזל, שמחבר את ההשראה של הצרכנים לקמעונאים שמבינים אותם. "דמיינו שאתם שייכים לדור ה-Z וגולשים 4 שעות ביום באינסטגרם. זה דור שחושב ויזואלית. אם אתם מחפשים באינסטגרם ורואים מכנסיים צהובים יפים שאתם רוצים לקנות, כל מה שצריך לעשות זה לצלם סקרינשוט, והאלגוריתם של Syte יזהה את התמונה, ימצא את המוצר הכי דומה ועם קליק אחד יקח אותך לעמוד המוצר באתר של השותף הקמעונאי שלנו ולרכישה ישירה שלו.

 

"ניתן להטמיע את הטכנולוגיה שלנו גם באתר סחר מקוון עצמו. נגיד שאנחנו מבקרים חבר ורואים בבית שלו מוצר שמעורר השראה. אפשר לצלם את המוצר, לעלות את התמונה לאתר, והאלגוריתם ינתח את התמונה וימצא את הפריט הדומה ביותר שזמין למכירה באתר. קמעונאים שהטמיעו את התכונה הזו באתר שלהם ראו גידול של בין 46% ל-78% ביחס ההמרה לקנייה של לקוחות.

 

"יכולות אחרות של המערכת שלנו כוללות הצגת מוצרים דומים, מוצרים שמשלימים את הלוק, ושילוב של המלצות אישיות שחוזות מה עוד הלקוח יאהב. אתרים שאפשרו ללקוחות להשתמש ביכולות אלו ראו גידול של יותר מ-61% בהמרה לקנייה. המערכת שלנו גם מאפשרת לתייג מוצרים ולבצע ניתוח של האלמנטים השונים שלהם. זה עוזר לחיפוש טקסטואלי. אז בפעם הבאה שבה תחפשו שמלה פרחונית עם שרוולים קצרים יש סיכוי שתמצאו את מה שאתם מחפשים. את כל זה ניתן להטמיע בחוויית הקנייה הקיימת של אתרי סחר מקוון", סיכמה פינטו פריימן.

 

 

 

x