ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

Mind the Tech TLV

מנכ"ל דואר ישראל: "נמסור השנה כ-70 מיליון חבילות - שיא בסחר המקוון בישראל"

דני גולדשטיין אמר בוועידת Mind the Tech של כלכליסט ובנק לאומי כי "היקף ההזמנות של הישראלים באתרי הסחר הבינלאומיים יעמוד ב-2019 על כ-13.1 מיליארד שקל. 90% מכלל הסחר המקוון הנכנס לישראל עובר דרך דואר ישראל

אביאור אבו 14:5425.11.19

"עד כה השקענו כ-150 מיליון שקל בפעילות הסחר המקוון", כך אמר היום (ב') דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בוועידת Mind the Tech של כלכליסט ובנק לאומי.

 

"היקפי החבילות יותר מהכפילו את עצמם בתוך 5 שנים", אמר גודלשטיין. "אם בשנת 2014 מסרנו כ-32 מיליון חבילות, לעומת כ-18 מיליון חבילות ב-2010, אז השנה אנו צפויים למסור כ-70 מיליון חבילות, במשקל כולל של 15,700 טונות. רק בתקופת חגי הקניות בנובמבר ודצמבר נמסרו כ-14.5 מיליון חבילות.

 

 

 

 

 

"על פי אתר statista.com היקף ההזמנות של הישראליים באתרי הסחר הבינלאומיים יעמוד ב-2019 על כ-13.1 מיליארד שקל מול 1.3 מיליארד שקל בשנת 2010, כאשר הצפי לשנת 2023 עומד על כ-20 מיליארד שקל. אם כיום הסחר המקוון מהווה כ-12% מכלל המסחר הקמעונאי הגלובלי, הצפי הוא שבשנת 2030 היקף הסחר המקוון הגלובלי יגיע לכ-50% מכלל הסחר הקמעונאי", אמר גולדשטיין.

 

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל צילום: יריב כץ

 

לדבריו, הגידול המואץ בסחר המקוון נובע ממספר מגמות מרכזיות שמשפיעות גם על התנהגות הצרכנים בישראל: ממשק משתמש נוח ופשוט לרכישות און ליין מהמובייל, כולל ביצוע תשלומים; פרסונליזציה על בסיס ביג דאטה; רב ערוציות – הלקוח מגיע לחנות הפיזית, מודד וקונה בדיגיטל, או להיפך - בודק בדיגיטל וקונה בחנות; גידול ברכישות על גבי פלטפורמות של מדיה חברתית - פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, ועוד; הסרת חסמים - רכישה באון ליין של מוצרים גדולים, לא עוד מוצרי נישה; שיווק ישיר ללקוח - חווית מותג שחוסכת כסף ומייעלת את תהליכי ההפצה – טריות ומהירות, וקשר ישיר עם הלקוח; קניה מבוססת טכנולוגיות כמו מציאות מדומה (VR) ומציאות רבודה ((AR שמדמות קניה; שינוי בשירותי המסירה - הלקוח בוחר היכן וכיצד לקבל את החבילה, ממרכזי מסירה ועד רחפנים.

 

"כתוצאה מהסרת החסמים", אמר גולדשטיין, "הגידול בסחר המקוון מעמיד אתגרים לכלל חברות הדואר בעולם כמו צורך בהנעה מהירה של החבילות לאורך כל השרשרת, יכולות מיון אדירות, הטסה נונסטופ ברחבי העולם, הובלה, מסירה וטיפול בהחזרות, וכל זאת במינימום זמן ובמינימום עלויות וחווית לקוח יוצאת דופן, כמו גם טיפול בתחום אבטחת המידע, הגנת הפרטיות של הלקוחות והגנת הסייבר. דואר ישראל הוא כיום הגורם המשמעותי ביותר בתחום הסחר בישראל כאשר כ- 90% מכלל הסחר המקוון הנכנס לישראל עובר דרכנו".

 

"על מנת לעמוד באתגרים אלו שיפרנו משמעותית את חווית הלקוחות בשנים האחרונות" אמר גולדשטיין, "התפיסה שלנו השתנה משמעותית ואנו רואים את הלקוח במרכז ולא רק את החבילה. עד כה השקענו בעיקר בטכנולוגיה ובכלים לוגיסטיים, ועד סוף השנה נשלים את עיקר המעבר לקריה דוארית במודיעין. הקריה תתפרש על פני כ-50 דונמים וכוללת כיום את מרכז הסחר המקוון לחבילות ומסוגלת לטפל ב-100 מיליון חבילות בשנה.

 

"אנו מציעים כיום את סל הפתרונות הרחב ביותר בתחום היבוא והיצוא ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים ובינוניים. ב-2020 נפתח גם מחסנים לוגיסטיים במודיעין. עם 70 מיליון חבילות שנחלק השנה ו-45 מיליון ביקורים בסניפים, 1,300 נקודות ברחבי הארץ, מערך ריטייל רחב יותר מכל הבנקים יחד, וצי הרכב ושליחים הגדול בישראל, אנו הפלטפורמה הטובה ביותר לסחר המקוון", אמר גולדשטיין.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x