ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

Mind the Tech TLV

איציק בנבנישתי הציג ממשק חדש לפרטנר TV: "מאות אלפים יתנתקו מ-HOT ו-yes"

מנכ"ל פרטנר אמר בוועידת Mind the Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי כי "יש ניסיונות לחקות את פרטנר TV כי לקוחות הטלוויזיה לא מסתפקים בממיר של פעם בו מחליטים עבורם מה לצפות"; הממשק החדש יושק בחודש הבא

אביאור אבו 13:3325.11.19

"בארה"ב יותר ממחצית ממשקי הבית מנויים לשני שירותי סטרימינג לפחות, ועל בסיס מחקר שעשינו ל-4 מכל 10 ישראלים יש כבר מנוי לנטפליקס", כך אמר היום (ב') איציק בנבנישתי, מנכ"ל חברת התקשורת פרטנר, בוועידת Mind the Tech של כלכליסט בשיתוף בנק לאומי.

 

"מתי בפעם האחרונה שמעתם על שירות שנוספו לו 10 מיליון מנויים משלמים בתוך פחות מיממה?", שאל בנבנישתי. "ובכן, זה קרה רק לפני פחות משבועיים, כשביום אחד יותר מ-10  מיליון משקי בית בארה"ב נרשמו לשירות דיסני+, שירות הסטרימינג החדש של דיסני. ההערכות בהתחלה היו שהשירות הזה ינגוס בנטפליקס, אבל רק בסוף השבוע האחרון דווח שבנטפליקס לא היה שינוי בקצב גיוס המנויים".

 

 

 

 

"המציאות הזאת שבה לקוחות הטלוויזיה רוצים לצפות גם בנטפליקס, וגם בדיסני+, וגם באמזון פריים וידאו ועוד", אמר בנבנישתי, "מביאה לכך ששירותי טלוויזיה שלא מנגישים בממיר שלהם את כל האפשרויות האלה הופכים ללא רלבנטיים. לעומתם, שירותים שכן מנגישים הופכים פופולריים ויש להם כבר שם גלובלי – 'סופר אגרגטור' – וזאת מכיוון שהם מרכזים במקום אחד את כל עושר התוכן העצום מכל העולם".

 

לדברי מנכ"ל פרטנר, "בשנת 2020 ההוצאה של חברות הסטרימינג על תוכן מקורי תהיה גבוהה מההוצאה של קנדה ואוסטרליה על ביטחון. נכון, אלה מדינות עם בעיות ביטחון קטנות משלנו, אבל עדיין אוסטרליה היא יבשת. זה נותן לנו מושג על עשרות מיליארדי הדולרים שיושקעו בשנה הבאה בתוכן מקור מצד נטפליקס, אמזון, דיסני, HBO, אפל ועוד.

 

 

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר צילום: יריב כץ

"פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון שהביא לישראל את מגמת 'הסופר-אגרגטור, והיום אני שמח להציג בפניכם בפעם הראשונה כיצד ייראה ממשק 'הסופר-אגרגטור' החדשני שלנו שיושק בחודש הבא. בצורה פשוטה ניתן לגשת לתכני נטפליקס, אמזון פריים וידאו, ואפילו ספוטיפיי. כן - להיות סופר אגרגטור זה גם להנגיש שירותי מוזיקה על מסך הטלוויזיה.

 

"פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח ביותר בשנתיים האחרונות עם עשרות אלפי מצטרפים חדשים בכל שנה. הרוב המוחלט של לקוחות פרטנר TV מגיעים מ-HOT ו-yes. לכן אנחנו שומעים לאחרונה על ניסיונות מצדן לחקות את פרטנר TV וכחלק מכך הן החליטו לזנוח את הלוויין והכבלים ולעבור לשידורים על גבי האינטרנט. לאחרונה

פורסם בוול סטריט ג'ורנל ש-20% ממשקי הבית בארה"ב שוקלים להתנתק בשנה הקרובה מהכבלים והלוויין, וזה לאחר שבשנה החולפת יותר מ-6 מיליון משקי בית אמריקנים התנתקו מהשירותים האלה. אצלנו הרגלי הצריכה דומים לאלה האמריקניים, כך שבחישוב פשוט המשמעות היא שיש עוד מאות אלפי לקוחות של HOT ו-yes שצפויים להתנתק מהם", אמר.

 

"משך הזמן שאנחנו מעבירים בלחפש 'מה כדאי לראות' שובר שיאים" ציין בנבנישתי, "גם לזה נמצא פתרון – קוראים לזה Global Search, זאת מהות הטלוויזיה הפתוחה. כשלקוח פרטנר TV יחפש לדוגמה 'ארץ נהדרת' – הוא יקבל את התוצאות מערוץ קשת, מיוטיוב, מה-Catch up שמקליט אוטומטית שבועיים לאחור, ואפילו מנטפליקס שם יש גם תכנים מבית קשת".

 

בנבנישתי סיים את דבריו ואמר כי "הפועל היוצא של המציאות הזאת שבה לקוחות הטלוויזיה היום כבר לא מוכנים להסתפק בממיר של פעם שבו היו מחליטים עבורם במה לצפות, הוא שחברות שייתנו ללקוחות שלהן שירות של 'סופר-אגרגטור' יובילו את שוק הטלוויזיה בישראל ובעולם. וזאת בשורה טובה מאוד עבורנו, כמי שפרצו את הדרך בשוק הישראלי". 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x