כנס Travel&Tech
מנהלת הפעילות של אתר Eatwith: "האירויזיון היה עבורנו הזדמנות מצויינת לחשיפה"
הילה ברונהיים: "הפעולות שעשינו בזמן התחרות יצרו תהודה מדהימה. תוך עשרה ימים 80 עיתונאים היו בארוחה, היתה עלייה של 20% באנשים שנרשמו לאתר"
האירוויזיון לא היתה רק תחרות שירים אלא יותר מהכל היא היתה גם הזדמנות חשיפה מדהימה לישראל ואת ההזדמנות תפסו גם האתר Eatwith. בכנס Travel&Tech של כלכליסט ובנק לאומי דיברה מנהלת הפעילות של האתר בישראל הילה ברונהיים. בתחילה הציגה את ההיסטוריה של האתר, "אנחנו מרקטפלייס לחוויות קולינריות. החברה קמה לפני שבע שנים ונרכשה לפני שנתיים ואנחנו המרקטפלייס הכי גדול לחוויות קולינריות עם משרדים בפריז, לונדון, סן פרנסיסקו, רומא ותל אביב".
הזדמנות לחשיפה של האתר לעולם וגם לישראל היתה במהלך תחרות האירווזיון במאי השנה. לדברי ברונהיים, "השתמשנו בישראל כחלון ראווה למוצר שלנו. רצינו לייצר כמה שיותר נקודות מגע עם התייר. רצינו מסר יותר חזק וקליט. תייר רוצה חוויה אותנטית מקומית והתאמנו את המסר. רצינו שהתיירים שבאים לישראל לא יאכלו כמו תיירים, וחיפשנו איך והיכן להגיד את זה.
"עיריית תל אביב רצתה להקים פרוייקט שבו מקומיים מזמינים אנשים אליהם לקבלות שבת. בשבילנו זה היתה הזדמנות פז. למזלנו זכינו במכרז וברגע שזכינו בו הקמנו פלטפורמה שבה היו לנו 200 איש שרצו לארח תיירים לארוחת שבת. לאחר מכן חיפשנו איך לייצר נקודות מפגש עם התייר. עשינו מספר רב של פעולות באתר שלנו וברשימות התפוצה, ייצרנו נקודות מפגש פיזיות עם התייר. בכל עמדת מידע של עיריית תל אביב היתה מפה שלנו עם נקודות מרכזיות בעיר ונקודות של מארח. כאן עושים ארוחה סיצילאינית וכו' הדבר שעשינו הזמנו עיתונאים והזמנו כל עיתונאי שיכולנו לארוחה שלנו".
ברונהיים הוסיפה, "הפעולות שעשינו יצרו תהודה מדהימה. תוך עשרה ימים 80 עיתונאים היו בארוחה. 5,000 מפות שלנו חולקו לתיירים ומאות אנשים קיבלו הודעות על הארוחות שלנו. בתוך העסק הישראלי שילשנו הכנסות בזמן האירוויזיון. מילאנו את מקסימום המקומות של המושבים שהצענו. היתה עלייה של 20% באנשים שנרשמו לאתר שלנו. העירייה זכתה לארח 170 איש בארוחות בקהילות לארוחת שבת. הצלחנו בכל מה שרצינו לאירוויזיון ועשינו מה שאנחנו עושים הכי טוב - לקבץ אנשים סביב שולחן ולתת להם טעימה מהאוכל והאווירה".