ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

ועידת ברלין

"בעוד 10 שנים רכבים חשמליים יהוו 30% מהשוק"

האם אפשר להמציא מחדש את הגלגל? Softwheel הישראלית עשתה בדיוק את זה, ובדרך המציאה מחדש את תעשיית הרכב המודרנית. טלי מילר, סגנית הנשיא לפיתוח תאגידי בחברה, דיברה בוועידת WeTechBerlin של "כלכליסט"

עומר כביר, ברלין 16:1419.02.19

 


 

"רכבים חשמליים היו כאן לפני 100 שנה במספרים משמעותיים, אבל היום הם רק 1% מהשוק", אמרה טלי מילר, סגנית נשיא לפיתוח תאגידי ב-Softwheel, בוועידת WeTechBerlin של "כלכליסט" שנערכת היום (ג').

 

 

  

טלי מילר טלי מילר צילום: אוראל כהן

 

 

"עכשיו המגמה משתנה ובעוד עשר שנים הם יהיו 30% מהשוק. מצד שני מכוניות הופכות יותר ויותר מסובכות, יצרניות מאחדות פלטפורמות פיסיות (עיצוב השלדה של הרכב ביחד עם על הרכיבים שדורשים להפעלתו דוגמת מנוע, מתלים ומערכת דלק - ע"כ), כך שפלטפורמה אחת משרתת מספר מודלים. פורד השקיעה מיליארדים בפיתוח פלטפורמה שמשמשת כיום 30% מהרכבים של החברה. הם עושים את זה באמצעות פלטפורמות גמישות, שיוכלות להתאים לרכבים מגדלים שונים.

 

"הבעיה היא שרכיבי השלדה תופסים יותר מדי מקום, אבל אי אפשר לוותר עליהם. אנחנו מצאנו פתרון: אנחנו לוקחים את כל המכונית ומכניסים אותה לגלגל. לוקחים את כל הרכיבים שנמצאים בתא המטען ומתחת למכסה המנוע ומכניסים את הכל, מנוע, מתלים וכו', לגלגל. התוצאה שלדה שהיא גלגלים בלבד, שנראית עמו סקייטבורד עם ארבעה גלגלים.

 

"זו פלטפורמה אחת שמשרתת כל לבוש שתרצו - מונית, נגררים, משאית, רכב נוסעים - הכל על פלטפורמה אחת. הפתרון שלנו גם מפחית ב-33% את משקל הרכיבים וב-67% את הנפח. הטכנולוגיה שלנו מייצרת פתרון תחבורתי חדש באמצעות מתן הגמישות המרבית ויעילות הטובה. אנחנו עובדים כרגע עם תשעה שותפים, רובם גם השקיעו בחברה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x