כנס השירות
"הנתב החדש של בזק נועד להיות כמו בן בית"
דוד קלר, שותף מייסד בחברת Prime total product design, שאחראית על הנתב B, אמר בכנס השירות של "כלכליסט": "מטרת המוצר הייתה שיישב אצלנו בסלון כדי ליצור הזדהות עם המותג וחווית לקוח אחרת ממה שהכרנו"
דוד קלר, שותף מייסד בחברת Prime total product design, סיפר בכנס השירות וחווית הלקוח של "כלכליסט" על המעבר למודל המנוי כקשר האולטימטיבי בין נותן השירות לצרכנים.
- מנכ"ל גוליבר: "לואו קוסט הוא מודל עסקי לכל דבר, לא רק לטיסות"
- "פרוקטר אנד גמבל שרדה את כל מלחמות העולם - היא תשרוד לנצח"
- מנכ"לית פתאל ישראל: "אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש שהוא חוזר לחופשה ביתית"
בכנס שנערך בלאבס, מגדלי שרונה בתל אביב, תיאר קלר את החוויה המודרנית: "כמה מנויים יש ללקוח האמריקאי - נטפליקס, ספוטיפיי, לסופר, ביגוד, למוניות, לחדר הכושר, לווטרינריה, וככלל שהזמן חולף אין כמעט מקום שנותר בלי הקשר החדש. אותו הקשר הוא המעבר ממוצר לשירות. אם בעבר סבא וסבתא שלנו הלכו לחנות ליד הבית וקנו טוסטר, מכונת כביסה ואפילו ירקות, כיום אנחנו מדברים על חוויה מקיפה של שירות".
"המעבר המחשבתי שעברנו נוגע בכל אחד מתחומי הקמועונאות שאנחנו מכירים כיום. כך למשל, בסוגיית השירות והיעילות, אמזון יצרה תקן עולמי לאיך צריך לעבוד וברגע שאנחנו לא מקבלים את אותה הרמה הזאת אנחנו נזעקים וזועקים. שינוי דומה חווינו גם בגזרת המוצר כשהאיכות בין אם בשואב של דייסון או במכשיר אפל או גוגל הדרישות גבוהות בהרבה כדי ובכך כלקוח המוצר הופך להיות מהזהות שלנו".
לדברי קלר, Prime הציבה לעצמה מטרה לעמוד בקדמת עיצוב המוצר, כשבין המהלכים הגדולים שהובילה לאחרונה בישראל ניצב הנתב החדש של בזק - B. לדברי קלר, הנתב נועד להיות ולהרגיש כבן בית וקישוט לסלון ולא עוד אחת מהקופסאות הלבנות והמיושנות שהכרנו. "כל המטרה של המוצר הזה הייתה להכניס אותו לא רק לתוך הבית, אלא שהוא יישב אצלנו בסלון כדי ליצור הזדהות עם המותג וחווית לקוח אחרת ממה שהכרנו - שיהיה בן בית. כשמשהו מכה שורשים אצלנו בבית ואנחנו יודעים לשלב איתו חווית לקוח אז ההצלחה יכולה להיות דרמטית".