ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

מייסדת Adika והמיזם החדש IT MOMZ: "מאמינה במודל הקופסה החודשית כשלב הבא במהפכת הצריכה"

עדי רונן, שמכרה את חלקה בעדיקה לגולף, הקימה מיזם הנקרא IT MOMZ - קופסת הפתעה המגיעה לאמא מדי חודש ומותאמת אישית לה ולתינוק. היא מספרת כי הרעיון למיזם נוצר מקבוצת וואטסאפ של 200 אמהות, שמתוכה הבינה את הצרכים שלהן

אורנה יפת 12:2415.11.18

"עדיקה תרמה למהפכה הצרכנית והובילה אותה. שם היתה התחנה הראשונה שלי. מכרתי את חלקי לגולף לפני מספר שנים. עדיקה לעולם תישאר הבייבי שלי. אבל אז הלכתי לייצר את הבייבי הבא שלי". כך אמרה עדי רונן, ממייסדי עדיקה אתר האופנה המקוון לבגדי נשים, אמש (ד'), בערב הרביעי בסדרת "כשטכנולוגיה פוגשת", של "כלכליסט" ובנק לאומי ובה הוצגו שורת חידושים בתחום האופנה. "היה ברור לי שיש פה אבולוציה של הרגלי הצריכה של הקהל וגם הבנתי שהרבה יותר קל לי להגיע לקהל דרך הרשתות החברתיות", היא הוסיפה.

 

 

 

המיזם החדש של רונן נקרא IT MOMZ – קופסה ורודה שמגיעה לאמא לאחר הלידה. את המיזם יצרה רונן לאחר שילדה. "כל חיי אני עוסקת בחיבור בין רשתות חברתיות לעולם האופנה" אמרה רונן. "אחרי שילדתי שאלתי את עצמי מה זה אומר הטייטל החדש שלי 'אמא'. איפה אני בתור אמא. איפה אני מבצעת קנייה. רציתי עדיין לנכס לעצמי את העולמות הצעירים והאופנתיים. מכיוון שהצרכנים נמצאים כיום בכל מקום, יצרנו קהילה של צרכנים בווטסאפ ונוצרה קבוצה שיש בה כיום 200 אמהות. הבנתי שמה שהן רוצות זה לקנות לילד שלהם את הדבר הכי טוב, אבל גם חשוב להן לעשות את הדבר הנכון גם לעצמן".

 

מתוך השאלות שהעלו אמהות בקבוצת הווטסאפ הבינה רונן את הצרכים של האמהות. "הן התחילו לשאול שאלות כמו 'איפה אני קונה' ו'מה אני עושה'. נוצרה קהילה של אמהות שהבינה מה הצרכים אחת של השנייה ולי היה ברור שהמיזם הבא שלי יהיה קשור לילדים. ככה נוצרה הקופסה של IT MOMZ". מדובר במוצרים פיזיים שמיועדים לתינוק וגם בשי קטן לאמא "שיהיה לה נעים לרדת לגינה", אומרת רונן. "החלטתי שהקופסה תכיל מוצרים פיזיים כי על זה אנחנו משלמים כסף. הקהל הישראלי רוצה מוצר ולא וואוצ'רים. הבנתי שאני צריכה לספק לאמא מוצר. זו קופסה שמיועדת לאמא הטרייה, אבל גם לאמהות שיולדות בפעם השנייה והשלישית".  

עדי רונן."לפני עשר שנים הייתי צריכה לשכנע אנשים לקנות באינטרנט, היום הקופסה היא העתיד של המסחר המקוון" עדי רונן."לפני עשר שנים הייתי צריכה לשכנע אנשים לקנות באינטרנט, היום הקופסה היא העתיד של המסחר המקוון" צילום: אוראל כהן

 

רונן מסבירה כי "כשאת יולדת כל פעם מחדש את חוזרת לאותה נקודה. אף אחת לא זוכרת בדיוק מה היה אחרי הלידה הראשונה. הקופסה מזכירה לאמא כל חודש מה היא צריכה עבור הילד שלה. זו קופסה שמגיעה עם השליח הביתה, מדי חודש, ויש בה מוצרים שמותאמים לשלב ההתפתחותי אליו הגיע התינוק. המוצרים נבחרים לפי דרישת האמהות ויועות ליווי התפתחותי. אמהות ממשיכות לייעץ לנו איזה מוצרים היו רוצות לקבל ומה הן צריכות. יש שיח בין האמהות ועל ידי ההמלצות שלהן ביחד עם יועצות ליווי התפתחותי נוצרו המוצרים בקופסה מצעצועים ועד טקסטיל לתינוק".

 

"אני מאמינה במודל של הקופסה כשלב נוסף במהפכה של הרגלי הצריכה, ומאמינה שהוא העתיד של המסחר המקוון", טוענת רונן. "לפני עשר שנים הייתי צריכה לשכנע אנשים לקנות באינטרנט ולא האמינו לי שזה העתיד. היום אנחנו הצרכנים רוצים שמישהו יעזור לנו לבחור את המוצר המתאים, וישים לנו את זה בקופסה, ישלח לנו הביתה ויחסוך לנו הרבה זמן. מודל הקופסה כבר עובד בהצלחה בחו"ל. אחת החברות המצליחות בתחום היא Stitch Fix שגלגלה 730 מיליון דולר ב-2017".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x