ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

מייסדת Brayola: "בעולם קיימים עוד אנשים עם טעם כמו שלכם וזה יכול לחסוך לכם זמן"

אורית חשאי בכנס "כשטכנולוגיה פוגשת אופנה" של כלכליסט: "הויז'ן שלי היה שיהיה קל ופשוט לקנות המון חזיות, לא את אותה החזיה, מאותו הדגם שוב ושוב וכל זה תוך שמירה על פרטיות הלקוחה"

נעמי צורף 11:5615.11.18

 

 

"את Brayola התחלתי כי שנאתי לקנות חזיות וגיליתי שאני לא היחידה שמרגישה ככה. חשבתי שזה לא הגיוני שנשים בסך הכל אוהבות לעשות שופינג אבל בכל מה שקשור להלבשה תחתונה זה הרבה פחות מהנה", כך אמרה אורית חשאי, מייסדת חברת בריולה שמאפשרת רכישת חזיות ומוצרי הלבשה תחתונה דרך הרשת. הדברים נאמרו אמש, בערב הרביעי בסדרת "כשטכנולוגיה פוגשת", של "כלכליסט" ובנק לאומי, במהלכו הוצגו שורת חידושים בתחום האופנה החל מייצור בגדים באמצעות מדפסות תלת-מימד, אתר אינטרנט שמאפשר לכל אחד לעצב בעצמו את בגדיו, ועד לחידושים בחווית הרכישה באינטרנט, שמבטיחים רכישה קלה נעימה ואמינה ביותר

 

"הויז'ן שלי היה שיהיה קל ופשוט לקנות המון חזיות, לא את אותה החזיה, מאותו הדגם שוב ושוב וכל זה תוך שמירה על פרטיות הלקוחה", הסבירה חשאי. "בנוסף, הבנתי שזה לא מספיק לדעת את המידה, אלא גם צריך למצוא דרך להבין איך זה מרגיש ונראה. הייתה לי הארה שלא הייתה לא כל כך נעימה אבל היא עזרה לי מאוד, הבנתי שאני לא מיוחדת: החזיות שיש לי? יש גם לנשים אחרות בעולם". מתוך כך הגיעה חשאי לעולם הביג דאטה. "עולם החזיות שונה מעולמות של אופנה רגילה שמתחלפת בחנויות כל שבועיים - בחזיות אפשר למצוא את אותם הדגמים שנמכרים במשך 20 שנה. הבנתי שאם אצליח לגרום למיליוני נשים להגיד לי איזה חזיות הן לובשות ובאיזו מידה, אני אוכל להגיע למצב שאני מוצאת נשים שדומות להן וקנו חזיות נוספות וכך להמליץ על חזיות שבסבירות גבוהה יהיו לטעמן".

 

אורית חשאי מייסדת Brayola אורית חשאי מייסדת Brayola צילום: אוראל כהן

 

 

חשאי סיפרה כי את החברה הקימה בשנת 2012 אבל למעשה בשנתיים הראשונות לא מכרה אפילו חזיה אחת, אלא רק עסקה באיסוף מידע. "הייתי אתר מוזר כזה ששואל נשים איזה חזיות הן לובשות, אבל הייתי חייבת לעשות את זה כדי שהקונספט יעבוד. היום כבר יש לי מספיק מידע ובכל פעם שמישהי רוכשת דרכי הדאטה בייס גדל". חשאי הסבירה כי הטכנולוגיה ששימשה אותה לאיסוף המידע משמשת היום חברות רבות העוסקות במכירה מוזיקה, ספרים וסרטים "צריך להבין שבעולם קיימים עוד אנשים עם טעם כמו שלכם, ובמקום לבזבז זמן אפשר פשוט לבדוק מה הדברים שהם אוהבים שאתם עדיין לא מכירים - בסבירות גבוהה אתם תאהבו גם את הדברים האלו".

 

"היום יש לי מעל 5 מיליון חזיות שנשים הוסיפו למערכת וכל חזייה שנמכרת באינטרנט נסרקה ואני יודעת עליה את כל מה שאפשר לדעת גם אם אני לא מוכרת אותה", הסבירה חשאי. לדבריה, עד כה השיטה מוכיחה את עצמה כאשר אחוזי החזרת המוצרים לאתר עומדים על 12 אחוזים בלבד בעוד שאחוזי החזרת חזיות באתרים רגילים עומדים על בין 30-50 אחוז. "כששואלים אותי מי קהל היעד שלי אני קצת צוחקת ועונה - כל מי שלובש חזיה. יש לי לקוחות מגיל 15 ועד 80 שקונות חזיות בכל המידות ובכל המחירים, ו-88 אחוזים מהלקוחות שלי חוזרות אחרי הקניה הראשונה וקונות דגמים חדשים - שזה בדיוק מה שרציתי, לייצר מגוון".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x