ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024
גג עמוד ועידת פריז

נשיא ארגון יצרני הרכב הצרפתיים: "אי־אפשר לצעוד לעולם חדש עם תדמית של רכב שמתרסק"

כריסטיאן פיז'ו, בכיר בחברת הרכב שייסדה משפחתו, הדגיש בוועידת פריז של "כלכליסט", שרק התגייסות של התעשייה לשיפור הבטיחות תבטיח את אמון הצרכנים: "זה מערב פרוע, וצריך לנסח חוקים ועקרונות"

תומר הדר, פריז 17:4602.10.18

"התרשמתי ממה שראיתי, יש יצירתיות רבה, רעיונות רבים ומרשימים, אני גאה לצפות בכל הסטארט-אפים הללו", כך ציין כריסטיאן פיג'ו, נשיא CCFA, ארגון יצרני הרכב הצרפתיים, בוועידת פריז של "כלכליסט".

 

 

 


  

לדברי פיג'ו: "הייתי אומר שאנו נכנסים לעולם חדש ומרתק, אך יש גם מערב פרוע בעולם הזה מבחינת הדיגיטציה. יש צורך ביצירת חוקים, יצירת עקרונות בעולם הזה. קודם כל אנו זקוקים לביטחון כיצרנים באופן שבו אנו מסתכלים על הלקוחות. חשוב מאוד לשים דגש על בטיחות בעתיד. התחושה הזו היא אינטואיטיבית. עולמנו אינו בטוח, יש סכנה של גניבת מידע למשל. עלינו להיות בטוחים מאוד בהבטחת חייהם הפרטיים של לקוחותינו. הלקוחות שלנו קונים ושוכרים וחולקים רכבים כי הם בוטחים בנו. אנחנו

לא יכולים לשנות את זה אך אנו כן יכולים להבטיח בטיחות וביטחון ללקוחות.

 

 

כריסטיאן פיג'ו, נשיא CCFA, ארגון יצרני הרכב הצרפתיים, נואם בוועידה כריסטיאן פיג'ו, נשיא CCFA, ארגון יצרני הרכב הצרפתיים, נואם בוועידה צילום: אוראל כהן

 

 

"מעבר לכך, בטיחות היתה תמיד מילת מפתח בעולם הזה. אנו נכנסים למהפכה בתעשייה הזו אך דבר אחד נותר ללא שינוי: הרצון בבטיחות, ברכב בטוח. זה רצון קריטי במיוחד כשאנו חושבים על רכב אוטונומי. אף אחד לא רוצה רכב אוטונומי שעוצר בכביש.

 

"התאונות הבודדות שהיו עד כה ברכב אוטונומי היו מאוד בעייתיות. יצרני הרכב יודעים כמה התדמית הזו בעייתית ואנחנו לא יכולים לצעוד לכיוון העולם החדש הזה עם בעיית תדמית ורכב שמתרסק.

 

"אנחנו מעצבים את העתיד ואנו חייבים לפעול בהתאם ‑ יש יצרנים שמצמיחים קטגוריה חדשה, של מידע. אך מידע הוא לא בהכרח בטוח. אנחנו אוהבים כמובן יוזמה חופשית, דיבור חופשי, אך לא בהכרח שימוש חופשי במידע הפרטי של לקוחותינו. זה דבר חשוב. הלקוח חשוב. כיצרני רכב אנו מוכרים ללקוחות וזה המפתח להצלחה שלנו. אנחנו יכולים להחזיק אלפי מהנדסים אך בסוף מי שמחליט הוא הלקוח שלנו. הוא רוצה להיות בטוח ברכב שלו, גם אם הוא אוטונומי וגם אם לא", אמר פיג'ו.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x