ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

ועידת התיירות

מנכ"ל Guesty: מלונות ודירות נופש מציעים חוויות שונות - שניהם יכולים להרוויח

לדברי עמיעד סוטו, מייסד פלטפורמת ניהול למשכירי דירות, ישנו גידול עצום בביקוש לתיירות, גם בישראל: "התיירות כיום נגישה לכולם כמו טלפון סלולרי. התיירים באים ואין איפה לאפסן אותם"

כתבי כלכליסט 14:0718.07.18

 

 

"יש בעולם גידול בתיירות כי האוכלוסייה בעולם כבר קרובה ל-8 מיליארד איש. סיבה שנייה לגידול בתיירות היא מחירי התיירות שיורדים בגלל שיפורים טכנולוגיים ושמיים פתוחים". כך אמר עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ"ל Guesty בכנס התיירות של כלכליסט. Guesty מפעילה פלטפורמה למשכירי דירות שמאפשרת להם לנהל את הנכסים שלהם, לסנן שוכרים לא מתאימים, לעקוב אחר תשלומים ועוד.

 

לדבריו, שני הפרמטרים הללו מאפשרים לתיירות להיות קומודיטי. "התיירות כיום נגישה לכולם כמו טלפון סלולרי נגיש לכולם. 1.2 טריליון דולר יוצאים לתיירות בעולם. זה גידול של 300% בפחות מ-20 שנה".

 

עמיעד סוטו. "גידול של 300% בפחות מ-20 שנה" עמיעד סוטו. "גידול של 300% בפחות מ-20 שנה" צילום: עמית שעל

 

הטרנד לא פסח גם על ישראל. "התיירים באים ואין איפה לאפסן אותם", אמר סוטו. "בעוד הביקוש עולה ההיצע נשאר מאחור". לדבריו, יש תיירים שמעדיפים מלונות ויש שמעדיפים דירות נופש. "זה לא אותו סוג תיירים ולא אותו קהל יעד. המלונות לדוגמא מעדיפים שמסיבות רווקים לא יתקיימו אצלם ודירות מאפשרות את זה. בתי מלון מציעים חוויות שמתאימות לאנשים ספציפים ודירות מציעות חוויה לאנשים אחרים. זה לא שני שווקים אחרים. זה אותו שוק. על ידי חיזוק אחד של השני, שניהם יכולים להרוויח".

 

האפליקציה שמחברת מטיילים למקום דרך האוכל

 

"אנחנו מאמינים שהחוויה שמשאירה הכי הרבה זיכרון ומחברת בין אנשים שמייצרים תרבות זה אוכל. האפליקציה שפיתחנו מעוררת השראה ומחברת מטיילים למקום דרך אוכל שהופך את המקום למיוחד. אנו מסתכלים גם על הכלכלה המקומית וחיזוק העסקים", כך אמרה יעל וייס-גדיש, מייסדת משותפת ומנכ"לית Bitemojo.

 

 

 

לדבריה, "האפליקציה פשוטה וניתן להוריד אותה בחינם. כאשר בוחרים יעד אליו נוסעים וכן את הנרטיב שמעניין אותך והאוכל שתרצה לטעום וכן את הסכום שתרצה להוציא – ויוצא לדרך״.

 

 

עוד ציינה וייס-גדיש, כי ״היום הכל מיידי. חוויות קולניריות דורשות התאמה ללו״ז ולא׳גנדה של התייר והאפליקציה מאפשרת להתאים זאת לעצמם. נניח אנשים מחפשים בורקס מדהים בלוינסקי אבל לעסקים האלה אין כסף לשלם לרשתות לפרסום וכך נוצר החיבור. אנו גם מייצרים לארגונים בארץ ובחו״ל אפשרויות tailor madeו אנו פעילים ב-11 יעדים שונים בעולם והתוכן הוא בשש שפות שונות״.

 

חברת הסטארט-אפ שמשנה את הדרך בה אנו בוחרים בתי מלון

 

"יש לנו את בתי המלון במקום הכי טוב, ועם החוויה המקומית הזו חלק מהחוויה שלנו זה לתת לאנשים חוויה לוקאלית עם שירות של בית מלון", כך לפי פול בסנינו, מייסד ומנכ"ל Sweet Inn.  

 

 

"יש לנו כיום מפתחי טכנולוגיה אשר יוצרים עבורנו את החוזק של החברה. אנחנו חייבים לדעת איך להתחבר לספקי תיירות בעולם. יש לנו חיבור לאקספדיה ובוקינג ויש לנו חיבור לספקי תיירות מקומיים. כיום אנחנו יודעים איך להתחבר לכולם ולהציע מחירים מתאימים לכל החברות. בנינו אפליקציה ייעודית שמאפשרת לבחור לא רק את המקום אלא לתת גם טיפים על חוויות מקומיות ואפשרויות לדבר עם נציג מקומי".

 

ממשק חכם לניהול תכני 360 מעלות

 

"VDroom פיתחה ממשק חכם לניהול תכני 360 מעלות ב-VR. שנים רבות לא חלה מהפכה בשוק התמונות. למרות שלתמונה יש כח אדיר בעולם ההזמנות. הצלחנו להגדיל ללקוחות ב-20% את התנועה באמצעות הממשק החדש", כך אמרה מיכל הובשמן מייסדת ומנכ"לית VDroom.  

 

 

לדבריה, "מה שהיה קיים עד היום זה מעין וידאו שמכריח לראות כמעט כל חלק, כבד, לא יכול לנגן בכל הפלטפורמות החברתיות. פתחנו מערכת שקובעת איפה אתה יכול לנגן את זה, כמה זמן ובאיזה מהפרטמרים אתם יכולים להשתמש".

 

בפנייה למלונות אמרה, "לנו יש את הכח לתת לכם את המקום. ברגע שתעלו לממשק שלנו, נדע להפיץ את זה בכל הפלטפורמות".

 

 

 

אפליקציה שמנגישה תאטרון ואופרה לבעלי מוגבלויות

 

"תרבות היא מה שמחבר בין כולם ומאפשר לכולם לקחת חלק. בעקבות הצורך הזה יצרנו אפליקציה שמנגישה תאטרון ואופרה גם לבעלי מוגבלויות", כך אמרה יונת ברלין, מנכ"לית GalaPro. האפליקצייה מנגישה ומדובבת תיאטרון ואופרה באמצעות תרגום. האפליקציה משווקת בברודווי ובתאטראות נוספים בעולם ומאפשרת לכבדי שמיעה וחרשים ליהנות מכתוביות בשפת הדיבור שלהם.

 

 

"פיתחנו טכנולוגיה שמזהה קול ומתרגמת את המופע ישירות לצופה. קבענו סטנדרט חדש למה זה להיות נגיש. נגישות זה לא שפה אחת או שרות אחד", אמרה ברלין. "בנוסף, בחו"ל האולמות לא מוכרים ישירות כרטיסים לקהל, ואנחנו נותנים להם פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת להם לתקשר ישירות עם הקהל באולם. אנחנו מאפשרים להם להציע כרטיסים לקהל רחב יותר ובמקביל גם מספקים פתרון למוסדות הללו של חובה רגולטורית ליצירת הנגשה. היום ערים רבות ברחבי העולם מבינים מה הערך בהנגשת אולמות לנכים". 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x