אדם רויטר, יו"ר HedgeWiz: "חברות צריכות לבחור כלי גידור נכון"
רויטר אמר בכנס שוק ההון של "כלכליסט" כי "כיום הכל נעשה באופן ידני, בעזרת טבלאות אקסל, מיילים וטלפונים. יצרנו מערכת שפותרת את כל השלבים ושעומדת לחסוך הרבה זמן וכסף לחברות"
"שורת הרווח של הרבה מאוד חברות מושפעת מסיכוני מטבע. בין אם מדובר בתזרימים עתידים, חוסר ודאות לגבי פעולות עתידיות כמו תשלומים לספקים, ועוד", אמר היום יו"ר HedgeWiz אדם רויטר בכנס שוק ההון של "כלכליסט. "כדי לפתור את זה הקמנו את HedgeWiz. מדובר על שירות שישנה את עולם המט"ח".
לדבריו, "כיום חברות עוברות כמה שלבים. הן יודעות בדרך כלל מה החשיפה שלהן לסיכוני מטבע, ומגדירות אסטרטגיית גידור. אבל זה לא נגמר פה, אחר כך הן צריכות לבחור כלי גידור מתאים כדי לממש את האסטרטגיה הזו. לאחר מכן הן פונות לבנקים ורוכשות את כלי הגידור, וממשיכות לבדוק את הביצועים. אם לא די בכך, בסוף הן גם צריכות להגיש את הדו"חות".
רויטר הסביר כי "כיום הכל נעשה באופן ידני, בעזרת טבלאות אקסל, מיילים וטלפונים. יצרנו מערכת שפותרת את כל השלבים ושעומדת לחסוך הרבה זמן וכסף לחברות. המערכת הזו גם זכתה בתחרות פינטק בלונדון לפני כמה חודשים".