ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024
ועידת המובייל הדיגיטל גג עמוד

ועידת המובייל

מנכ"ל פרטנר: "HOT ו-yes משיקות מוצרים שכל מטרתם לבלבל את הלקוחות"

איציק בנבינשתי אמר בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט", כי "חברות שירותי טלוויזיה שלא יתאימו עצמן לצונאמי התוכן המתחולל יהפכו ללא רלבנטיות"

ענת דניאלי 13:2230.10.17

״המפץ בשוק שירותי הטלוויזיה נמצא רק בראשיתו, והוא עדיין רחוק מהשיא. אני מעריך שכמו שהיום Kodak ו-Nokia הן סמל למותגים שלא ידעו להתאים את עצמם לעידן החדש, כך גם חברות שירותי טלוויזיה שלא יתאימו עצמן לצונאמי התוכן המתחולל יהפכו ללא רלבנטיות", כך אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" בשיתוף בנק הפועלים ומכון היצוא.

 

"יחד עם תעשיית הרכב, תעשיית הסלולר שאותה מכירים היטב ועוד תעשיות עוברת גם תעשיית הטלוויזיה טלטלה שלא ידעה כמותה", אמר בנבנישתי והוסיף: "המהפכה של התוכן בטלוויזיה שהחל בעולם ומשפיע גם על השוק הישראלי. שירותי הטלוויזיה בכבלים ובלוויין בעולם ננטשים בהמוניהם, זה התחיל בארה"ב, המשיך באירופה ועכשיו זה גם מה שקורה בישראל. אם ניקח לדוגמא את ארה"ב, שם התנתקו רק ברבעון האחרון מיליון משקי בית משירותי הכבלים והלוויין המסורתיים".

 

 

בנבנישתי הוסיף כי "בשנת 2018 הצפי הוא ל-5 מיליון משקי בית שיעדיפו את פתרונות הטלוויזיה החדשים על פני אלה ששייכים לעולם הישן. כאמור, באיחור של כמה שנים גם שוק שירותי הטלוויזיה בישראל התעורר – בחודשים האחרונים מאות אלפי לקוחות הציפו את מוקדי שירות הלקוחות של הכבלים והלווין״

 

"70% מלקוחות פרטנר TV - נטשו את הכבלים והלוויין"

 

לדברי בנבנישתי, "התוצאה הורגשה אצלנו בחברה בעוצמה אדירה, כשיותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV בשבועות האחרונים, התנתקו מהכבלים והלוויין - בכך הם גם חוסכים אלפי שקלים בשנה, וגם נהנים מחוויית הטלוויזיה הטובה בישראל. השקת פרטנר TV אילצה את HOT ו-yes להשיק מוצרים שכל מטרתם היא לבלבל את הלקוחות שנוטשים אותם בהמוניהם. אבל הצרכן חכם יותר, הוא מבין שאלה אותן החברות שעד עכשיו אילצו אותו לשלם מאות שקלים בחודש, ועכשיו יש לו חלופות טובות בהרבה.

 

״כמו בעולם, גם בישראל, נטישת הכבלים והלוויין רק תלך ותתגבר. במקביל לכך שאנחנו עדים לנטישה המונית של שירותי הטלוויזיה המועברים על גבי כבלים ולוויין, אנחנו רואים זינוק דרמטי בצד אחר – צריכת תוכן המועבר על גבי האינטרנט.

 

"מי שמובילה את המגמה בצורה פנומנלית היא נטפליקס שיש לה כבר יותר ממאה מיליון מנויים – רובם אגב מחוץ לארה"ב. נטפליקס הודיעה שתשקיע יותר מ-8 מיליארד דולר ביצירת תוכן בשנה הבאה. נוסף לסדרות המופת שלה כמו ׳Stranger Things׳ שהעונה השנייה שלה עלתה בסוף השבוע, נרקוס, ובית הקלפים שאת הסט שלו בנינו עבורכם פה בחוץ, נטפליקס מתכוונים להפיק בשנה הבאה 80 סרטים".

 

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר בוועידת המובייל והדיגיטל איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר בוועידת המובייל והדיגיטל צילום: עמית שעל

 

"קצב הצטרפות גבוה מהצפוי"

 

לדברי בנבנישתי "בתוך שבוע מההשקה, עשרת אלפים לקוחות נרשמו בהרשמה המוקדמת. בתוך חודש, המוקדים שלנו כבר טיפלו בעשרות אלפי פניות. אני חושב שאין עובד בפרטנר שלא קיבל פניה מחבר או שכן, שיסדר לו פרטנר טיוי מאז חודש אוגוסט, הטכנאים של פרטנר משלימים מאות התקנות ברחבי הארץ, כשירות וללא עלות ללקוח. קצב ההצטרפות גבוה מההערכות שהיו לנו לפני ההשקה, ובעקבות זאת גייסנו בשבועות האחרונים עוד עשרות טכנאים ואנשי שירות, והארכנו את שעות הפעילות של הטכנאים.

 

"אנחנו מתקינים במאות בתים ברחבי ישראל בכל יום. אין נקודה בארץ שאנחנו לא מגיעים אליה – לדוגמא היום אנחנו מתקינים ביותר ממאה ועשרים יישובים שונים – ממטולה דרך קרית מוצקין, ג'וליס, ירושלים, אפרת, אופקים באר-שבע ואילת. לדוגמא היום אנחנו מתקינים ביישובים מקצרין ועד אילת.

 

"ההתקנה של שירות פרטנר TV בבית הלקוח מתבצעת על ידי טכנאי פרטנר, אשר מוודא חיבור קווי מיטבי עד לממיר, כשירות וללא עלות ללקוח. ההתקנה המקצועית היא חלק גדול ממה שיבטיח סיפוק מקסימלי משירות הטלוויזיה, ולכן החלטנו, בצעד יוצא דופן, לבצע את ההתקנה בבית הלקוח ללא עלות. כשהצגנו לכם את הממשק סיפרנו לכם על הרצון לשלב בין הרגלי הצפייה המסורתיים להרגלי הצפייה החדשים והנתונים שיש לנו היום מראים זאת בבירור. לצד הצפייה המסורתית בערוצים לינאריים אנחנו רואים שימוש הולך וגובר בצפייה בתכני נטפליקס, ובתכנים מוקלטים", אמר בנבנישתי.

 

לסיכום סיפר בנבנישתי על קיצור הגישה לתוכן פופולרי ברשת: "השלט שלנו הותאם לדרך שבה היום רואים טלוויזיה – לצד מספרי הערוצים, שעכשיו ברור עוד יותר עד כמה הם חשובים בישראל, כפתורי גישה ישירה לנטפליקס, יוטיוב, ל-VOD שלנו שהוכפלו בו מספר התכנים, ולהקלטות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x