מנכ"ל טריפל סי: "התוכן שלנו לא מי יודע מה, אבל הוא ישתפר. היעד שלנו - 100 אלף מנויים בתוך שנה וחצי"
רמי נחום ב"כנס עסקים בעולם משתנה" של כלכליסט: "אנו מתכוונים להכפיל את מספר הערוצים עד סוף השנה. אנו משפרים את התוכן בצורה משמעותית כך שנשאר עם אותו מחיר ויהיה לנו תוכן ראוי, שיתחרה בסלקום, בלי ערוצי הספורט"
"נכון להיום התוכן שלנו הוא לא מי יודע מה, אבל הוא ישתפר", כך אמר לפני זמן קצר רמי נחום, מנכ"ל Triple C בשיחה עם כתבת כלכליסט נטע-לי בינשטוק, במסגרת כנס עסקים בעולם משתנה, של כלכליסט המתקיים בטבריה.
נחום התייחס בכך להפסקת שיתוף הפעולה בין טריפל סי לבין חברת וונטייז, ספקית התכנים הראשית שלה. "חתמנו בנאיביות על הסכם תוכן עם חברת תוכן שסיפקה לנו שליש מהתוכן שהזמנו. כתוצאה מזה הצלחנו לגייס מעט לקוחות ואלה שגויסו נטשו אותנו ומאז אנו נלחמים לשפר את התוכן כדי לשמר את הלקוחות ולהגדיל אותם", אמר.
נחום המשיך, "מספר המנויים שלנו נמוך אבל אנו הולכים לתקן את זה. אנו כיום משפרים את התוכן בצורה משמעותית כך שנשאר עם אותו מחיר ויהיה לנו תוכן ראוי, שיתחרה בסלקום, בלי ערוצי הספורט".
במענה לשאלה מדוע ללא ערוצי ספורט, השיב נחום: "צריך להבין שתוכן הספורט הוא דבר יקר. מעל 50% מצופי הטלויזיה בארץ לא רואים ספורט, הוא יקר מדי. כדי שאנחנו נוכל להגיש טלויזיה במחיר שפוי לכל התושבים במדינת ישראל צריכה להיות מעורבות של הרגולטור שתאפשר לנו להנגיש תכני ספורט. אני מבין שעל ליגה ספרדית צריך לשלם כסף אך כדורגל וכדורסל מהליגות הישראליות צריך להיות מונגש ללא תשלום. זו הבקשה שלנו לרגולטור הישראלי".
"אתה מראש מוותר על ליגות זרות שמשודרות ברשתות זרות בחינם", אמרה בינשטוק, ונחום השיב: "אני יודע כמה זה עולה, זה הון תועפות, גם אם זה מוצע ללקוח ישירות כחבילה ובין אם לא והוא משלם את זה בחבילת בסיס שעולה 250 שקל".
"השוק היום משתנה, המחיר הוא לא בהכרח 250 שקל אלא 99 שקל", נשאל נחום, "מה היתרון שלך? אתה מציע 50 שקל אבל יש לזה מחיר מבחינת התוכן?".
"אנחנו פונים לאותו פלח שוק, לאותם אנשים שבשבילם 100 שקל בחודש זה הרבה כסף. אני בא משם, אני לא מזלזל בזה. אני רוצה לתת שירות טלויזיה טוב ואיכותי ב50 שקל. אנו מתכוונים להכפיל את מספר הערוצים עד סוף השנה להוסיף ערוצי טבע, ערוצי ילדים, ערוצי לייף סטייל, מוסיקה ולהגיע למספר פנומנלי של 40 ערוצים עד סוף השנה. בשבוע הבא נכריז על ערוצי VOD וערוצים חדשים.
היעד שלנו 100 אלף מנויים בתוך שנה וחצי. היום יש לנו פחות 5,000 לקוחות, איבדנו חצי שנה בגלל הסכם לא טוב עם חברה שמנהלת את העסקים שלה בצורה מסוימת ואנחנו הולכים להתחיל מחדש. לכן באמצע 2019 התוכנית שלנו תתממש ואנחנו נהיה עם 100,000 מנויים.
"אפשר להרוויח מזה?", שאלה בינשטוק את נחום.
"בוודאי. באופן פשטני אפשר לומר שזה עולה לך 40 שקל ואתה מתמחר ב-50 שקל ומרוויח. אבל אם חושבים על המכפלות זה עשרות אלפי צופים לפלטפורמה קטנה ומאות אלפי צופים לגדולה, זה מאות מיליוני שקלים בשנה, זה הרבה מאוד כסף".
"איך באה לידי ביטוי בהתנהלות שלך שנולדת בטבריה?"
נחום השיב: "ה-50 שקל באו מהילדות בטבריה. גדלתי פה, בהרים ממול. בילדות נתקלתי בקושי כלכלי נוראי. בודאי שבאתי להרוויח ואני לא עושה שום דבר בהתנדבות, אבל אני עושה שינוי".