The Big e
מייסדת Brayola: "למה נשים שונאות לקנות חזייה? תדמיינו שהייתם צריכים לקנות קונדום ולמדוד אותו בחנות"
אורית חשאי, מייסדת חנות ההלבשה התחתונה המקוונת, סיפרה בוועידת e-Commerce של כלכליסט: "אנחנו אוהבות שופינג אבל שונאות קניית חזיות. האתר שלנו מאפשר לנשים לבצע ברשת את הקנייה ביעילות ובפרטיות". לדבריה, עד סוף השנה תורחב הפעילות אל מחוץ לארה"ב
"שנאתי קניית חזיות ולא הייתי היחידה. אנחנו אוהבות שופינג אבל שונאות קניית חזיות", כך אמרה אורית חשאי, מייסדת Brayola, חנות ההלבשה התחתונה המקוונת בוועידת e-Commerce של כלכליסט והוסיפה, "רצינו לעזור לנשים מכל הגדלים לקנות חזיות בקלות".
וכך אמרה חשאי: "נשים יודעות שלמצוא חזייה מתאימה זה לא קל כמו למצוא נעליים. אני רוצה שגם גברים יבינו את הסבל שכרוך בכך. אז דמיינו לעצמכם שאתם צריכים לקנות קונדום בעולם של מיליוני גדלים, צורות, עיצובים, צבעים, מותגים. וכדי לקנות את האחד שיתאים לכם אתם צריכים ללכת לחנות, לחדר הלבשה, ואז למדוד את כולם עליכם משום שזה לא רק בנוגע לגודל, נכון? זה בנוגע לאיך זה מרגיש על הגוף, ואיך זה נראה. ואז מגיע המוכר – הוא רוצה לעזור לכם. אבל קודם כל הוא צריך למדוד אתכם. האמת, כמה מהר תחליפו את החנות הזו בחנות מקוונת באינטרנט שעוזרת לכם לבחור את המידה המושלמת בצורה יעילה ופרטית. וזו בדיוק המטרה שלנו בבריולה – לסייע לנשים מכל לקנות חזייה באינטרנט ביעילות ובמהירות".
Brayola שהוקמה לפני כחמש שנים פועלת היום רק בארה"ב אך לדבריה עד סוף השנה תורחב הפעילות גם אל מחוץ לארה"ב. "בשנתיים הראשונות התמקדנו רק בצמיחה, רצינו לצבור מסד נתונים גדול כדי שנוכל לשפר את השירות", הוסיפה. חשאי מתייחסת לכך כי מפתח ההצלחה של החברה הוא בכך שהיא משתמשת במשתמשות עצמן כדי להצליח לפצח עבור לקוחות אחרות אילו חזיות יתאימו להן לא רק לפי המידה הנרשמת, אלא אף לפי מאפיינים פיזיולוגים שונים של הנשים עצמן. ככה מצליחה בריולה להתגבר על הבעיה העיקרית ברכישת הלבשה בחנויות מקוונות - ההבדלים בין המידות במותגים שונים. חשאי מציינת כי שיפור חוויית הקניה לא רק חוסכת זמן, אלא גם "מפנה זמן גדול יותר לקנות נעליים".