ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024
באנר ועידת ניו יורק דף כתבה

ועידת ניו יורק

הסטארטאפים הלוהטים בניו יורק פותחים את הדלתות למשתתפי ועידת כלכליסט Mind The Tech

ניו יורק הפכה האב לכמה מהסטארט-אפים הישראלים החמים בעולם. במסגרת הוועידה, ייפתחו כמה מהחברות הבולטות בעיר את דלתותיהן בפני משתתפי הוועידה, ויאפשרו להם לבקר במשרדים ולהתרשם מפעילותן ממקור ראשון, במסגרת מודל ייחודי של בית פתוח

עומר כביר 07:0804.04.17

ניו יורק נהפכה להאבּ לכמה מהסטארט־אפים הישראלים החמים בעולם. במסגרת Mind the Tech NY 2017 — ועידת "כלכליסט" להייטק, פיננסים וחדשנות שתיערך בניו יורק ב-16 עד 18 במאי — יפתחו כמה מהחברות הבולטות בעיר את דלתותיהן בפני משתתפי הוועידה, ויאפשרו להם לבקר במשרדים ולהתרשם מפעילותן ממקור ראשון, במסגרת מודל ייחודי של בית פתוח: רק להגיע, להגיד שלום ולהיכנס.

 

לפרטים והרשמה לוועידת ניו יורק לחצו כאן

 

Via היא אחת החברות הישראליות המוּכּרות ביותר בניו יורק. השירות של החברה, מערכת מוניות שירות חכמה שמאפשרת להזמין נסיעה משותפת בעלות של 5 דולר בלבד, חולל מהפכה בסצינת התחבורה הציבורית בניו יורק, ונהפך לתופעה עירונית מדוברת. ההצלחה של השירות עוררה מרבצה אפילו את אובר הגדולה, שמיהרה להשיק שירות מתחרה. החברה, שנבחרה לסטארט־אפ המבטיחה של "כלכליסט" ב־2016, גייסה כבר 137 מיליון דולר, ולצד ניו יורק פעילה כיום גם בשיקגו ובוושינגטון די.סי. 

 

משרדי Playbuzz. אורזים תכנים בצורה חדשה משרדי Playbuzz. אורזים תכנים בצורה חדשה צילום: shiran Carmel

 

חברה נוספת שתפתח את דלתותיה היא Nexar. תחום המכוניות האוטונומיות זוכה לעניין רב, וחברות ישראליות זוכות לעניין מיוחד מאז רכשה אינטל את מובילאיי תמורת 15 מיליארד דולר. המוצר של נקסאר לא נראה על פניו כקשור למכוניות אוטונומיות — אפליקציית מובייל שהופכת את הסמארטפון למצלמת דשבורד. אבל האפליקציה עושה שימוש ביכולות ראיית מכונה וניתוח מתקדמות כדי לזהות סכנות אפשריות בסביבת הרכב, אלה פיתוחים קריטיים לשוק המכוניות האוטונומיות.

   

 

Yotpo מנסה להכניס סדר במערב הפרוע של הביקורות המקוונות. החברה פיתחה מערכת לניהול המלצות גולשים הניתנת לאינטגרציה קלה באתרי מסחר אלקטרוני תמורת מנוי חודשי. באמצעות האפליקציה האתר מקבל בקרה מלאה על ביקורות הגולשים, כולל מערך שמאפשר לו לחזור ולתת שירות עבור כותבי הביקורות שליליות, וכן טכנולוגיה ששומרת על אמינות הביקורות. לקוחות שרכשו מוצר באמצעות האתר יקבלו מיוטפו בקשה לדרג את המוצר, דבר שמאמת את עובדת היותם לקוחות קיימים ולא מבקרים "מטעם". יוטפו גם תציג את הביקורות של אותם לקוחות לפני יתר הביקורות, בין אם הן חיוביות או שליליות.


 

אחת חברות הבולטות בשנה האחרונה היא AppsFlyer, שהשלימה בינואר גיוס של 56 מיליון דולר. אפספלייר פועלת בתחום ניתוח מקורות החשיפה לפרסום במובייל. החברה מספרת למפרסמים מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם — האם הגיעו מחיפוש בגוגל, מודעת פרסום ברשת, דיוור ישיר למייל או מטעם חברות אחרות כמו איירון־סורס או אייבריו. לאחר גילוי המקורות יכולה החברה לעודד את המפרסם להשקיע יותר באותם ערוצי פרסום.

 

Taykey, שגייסה בינואר 15 מיליון דולר מקרן ההון סיכון של יו"ר אלפבית, אריק שמידט, נחשבת לאחד הסטארט־אפים הצומחים בתחום הפרסום לרשתות חברתיות. הטכנולוגיה שלה מזהה טרנדים ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק או טוויטר ומנהלת קמפיינים פרסומיים בהתאם לטרנדים הללו. טייקי מזהה את הטרנדים החמים והמדוברים ואת המילים המדוברות ביותר, כמו למשל "סופרבול" או "בחירות", ומנהלת קמפיינים פרסומיים בהתאם לאותן מילים פופולריות, כאשר הקמפיינים משתנים בתוך שניות בהתאם לטרנדים.

 


 

אחת החברות הבולטות שתפתח את דלתותיה למשתתפי הוועידה היא Playbuzz. החברה, שנוסדה על ידי שאול אולמרט ב־2012, הפכה במהרה לאחד מהגופים החזקים בעולם התוכן המקוון ולשם נרדף לתכנים ויראליים וממכרים. פלייבאזז פיתחה פלטפורמה עשירה ומגוונת שמאפשרת לשותפים ליצור חידונים, משחקים, שאלונים, מצגות ועוד ולארוז את התכנים שלהם בצורה חדשה שהוכיחה כמושכת משתמשים. בין אלפי האתרים שעושים שימוש בפלטפורמה של החברה נמנים שמות כמו MTV, דיילי טלגרף, AOL ויאהו.

 

משתתפי הכנס יוזמנו גם לבקר במשרדי אחד הסטארט־אפים הישראלים המפורסמים בעולם, אאוטבריין, שיצרה פלטפורמה עצומה של פרסום המלצות תוכן מותאמות אישית. האלגוריתם של אאוטבריין לומד את הרגלי הקריאה של הקורא, את תחומי העניין והיסטוריית הגלישה שלו, את הטרנדים הקיימים ואת דפוסי הגלישה ההמוניים, וכשהקורא מגיע לתחתית הכתבה, האלגוריתם יודע להמליץ לו על הכתבות הבאות שיעניינו אותו. בסוף כל כתבה, ממליצה אאוטבריין על ארבע (או יותר) כתבות: שלוש באתר שבו נמצא הקורא, והרביעית "מרחבי הרשת", שמשרתת חברה מסחרית ששילמה עבור ההמלצה.

 


 

 

 

Behalf פיתחה טכנולוגיה למתן הלוואות מיידיות לעסקים בארצות הברית. היא מאפשרת לעסקים קטנים לגייס הלוואה בקליק דרך מערכת טכנולוגית המדרגת את יכולתו של העסק להחזיר את ההלוואה. בעל עסק שמעוניין להרחיב את עסקיו ולהשיק מוצר חדש או לפתוח סניף, רוכש חומרי גלם ושירותים מספקים וביהאף מבצעת בשמו את התשלום עבורם — תוך שהיא חוסכת את ההתנהלות בהמחאות ובחשבוניות מודפסות. בצורה זו היא חוסכת לעסק את הפער בין הזמנת חומרי הגלם ועד ההכנסות ממכירת המוצרים החדשים, שנע בין חודשיים לשישה חודשים, שעשוי להיות קריטי לחיי העסק. לאחר נטילת ההלוואה, על בעל העסק להחזיר אותה בריבית שנעה בין 1%־3% לחודש בתקופה של עד חצי שנה. ניתן לגייס עד שתי הלוואות בהיקף של עד 25 אלף דולר כל אחת.

 

 


 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x