התפריט החדש של טיקטוק: מהסרטונים - לצלחת בבית
התפריט החדש של טיקטוק: מהסרטונים - לצלחת בבית
החברה תקים מאות מסעדות למשלוחים בלבד בארצות הברית. התפריט ישאב השראה ממנות שנהפכו לוויראליות ברשת החברתית. איך זה יעבוד? מאור שלום סויסה מסביר
טיקטוק מתכוננת להשקת שירות חדש שיהפוך את סרטוני האוכל הוויראליים שלה לארוחות של ממש. הרשת החברתית החלה בשיתוף פעולה עם החברות Virtual Dining Concepts ו-Grubhub, והן מתכוונות להשיק בשנה הבאה את "טיקטוק קיצ'ן" – מסעדות ממותגות למשלוחים בלבד ברחבי ארצות הברית, כך על פי דיווח בבלומברג. בסרטון בפתח הכתבה: מאור שלום סויסה מסביר כיצד זה יעבוד.
התפריט של המסעדות ישאב השראה מפוסטי האוכל הוויראליים ביותר בטיקטוק, שהמשתמשים יוכלו להזמין אותם במשלוח עד הדלת באמצעות Grubhub. טיקטוק מתכננת להשיק כ-300 מסעדות שיחלו להוציא משלוחים במרץ, עם תוכניות לפתוח יותר מ-1,000 מסעדות עד סוף 2022.
התפריט ההתחלתי יכלול מנות שהיו ויראליות בטיקטוק כמו פסטת פטה אפויה, סמאש בורגר, צלעות תירס וצ'יפס פסטה. הפטה האפויה זכתה לפופולריות רבה במיוחד, לאחר שגוגל הזכירה אותה כמנה שהיו עליה הכי הרבה חיפושים השנה בעקבות הפופולריות העצומה שלה בטיקטוק.
במבט קדימה, התפריט במסעדות השונות יעודכן מדי רבעון במנות חדשות שהחלו לתפוס תאוצה ברשת. לא ידוע אם טיקטוק תבחר להפוך חלק מהמנות היותר פופולריות למנות קבועות.
"הרווחים מהמשלוחים ילכו גם ליוצרים שנתנו השראה לתפריט וגם לעידוד יוצרים נוספים שיביעו את עצמם בפלטפורמה, תוך קידום משימתה של טיקטוק לעורר השראה ויצירתיות ולשמח את משתמשיה", נמסר מטיקטוק. עם זאת היא הדגישה שמדובר בניסיון לקרב את האוכל למשתמשים, ולא להיכנס עמוק לתוך עסקי המסעדנות. החברה לא הודיעה במשך כמה זמן היא מתכוונת להפעיל את הפרויקט, ולא פירטה את אופן ההזמנה או כיצד התפריט שלה ייבחר ויעודכן.