סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי אקווה סקיוריטי מימין דרור דוידוף ו אמיר ג'רבי CTO
מייסדי אקווה סקיוריטי: דרור דוידוף ואמיר ג'רבי

אקווה סקיוריטי הישראלית מפטרת 50 עובדים, מרביתם לא מישראל

מדובר בכ-10% מכוח האדם של החברה. בדצמבר 2022 החברה פיטרה כ-65 עובדים מתוכם 20 בישראל

חברת הסייבר הישראלית אקווה סקיוריטי מפטרת 50 עובדים המהווים 10% מעובדי החברה. לכלכליסט נודע שמרבית המפוטרים לא יהיו מישראל.
אקווה סקיוריטי פיתחה פלטפורמת סייבר שמאתרת ועוצרת התקפות סייבר לכל אורך מחזור חיי יישומי Cloud Native באמצעות פלטפורמה אחת משולבת. אקווה נוסדה בשנת 2015 על ידי דרור דוידוף מנכ"ל ומייסד משותף, אמיר ג'רבי CTO ומייסד משותף. המטה שלה ממוקם בבוסטון וברמת גן והיא מעסיקה כ-500 עובדים. בדצמבר 2022 החברה פיטרה כ-65 עובדים מתוכם 20 בישראל כחלק מהערכותה בתקופת המשבר שהיתה ב-2023. ביוני שנה שעברה גייסה החברה 60 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר, כאשר עד כה גיייסה החברה 235 מיליון דולר.
מאקווה נמסר כי ״ביצענו מהלך התייעלות ארגוני על מנת למקד את החברה ומשאביה כדי לתת מענה לצרכים הבוערים ביותר של לקוחותינו, הגנה על היישומים הקריטיים שהם מפתחים ומנהלים בענן. המהלך הוא גלובלי ומשפיע גם על עובדינו בישראל, באופן פרופורציונלי לשאר האזורים בעולם. לאחר שנה שבה צמחנו ב-30% הצעד הזה יבטיח המשך צמיחה בהתאם למצב המאקרו כלכלי. המהלך לא ישפיע על לקוחות אקווה, ואנחנו ממשיכים להתמקד באיכות המוצר והשירות שאנו מעניקים להם ובהמשך החדשנות בעולמות ה- Cloud Native״.