סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי זנסיטי עידו עברי, מנכ"ל איל פדר לוי
מייסדי זנסיטי עידו עברי והמנכ"ל איל פדר לוי (עידן גיל)

חברת הניטור העירוני זנסיטי גייסה 40 מיליון דולר

המימון החדש יושקע בפיתוח יכולות טכנולוגיות של זנסיטי בתחום הבינה המלאכותית. שיפור השירות והכלים המוצעים לרשויות מקומיות. החברה משרתת מעל ל-300 רשויות מקומיות בארץ ובעולם

חברת זנסיטי, המפתחת טכנולוגיות לשיתוף מידע ציבורי ברשויות מקומיות, גייסה 40 מיליון דולר, בסיבוב מסדרה C שהובל על ידי קרן StepStone Group. בסיבוב השתתפו המשקיעים הקיימים של החברה קרן TLV Partners, והוא מביא את סך ההשקעות מאז הקמת החברה ל-91 מיליון דולר, ומהווה עליית שווי משמעותית מהסיבוב הקודם.
המימון החדש יושקע בפיתוח היכולות הטכנולוגיות של זנסיטי בתחום הבינה המלאכותית. שיפור השירות והכלים המוצעים לרשויות מקומיות בארבעת היבשות בהן זנסיטי פועלת היום, וגיוס כוח אדם משמעותי. במשרד בתל אביב מועסקים 65 עובדים מתוך 120 עובדים בחברה.
זנסיטי הוקמה ב-2015 על ידי עידו עברי (CTO), והמנכ"ל איל פדר לוי. החברה משרתת מעל ל-300 רשויות מקומיות בארץ ובעולם, החל מניו יורק, לוס אנג׳לס, לונדון, בוסטון ודאלאס, ועד לנתניה, תל אביב, אשדוד ואילת. סה״כ, ברשת של זנסיטי יש מעל ל-200 מיליון תושבים, מהם אספה החברה מעל ל-800 מיליון ״דעות״ שונות בשנה שעברה.
"המשימה של זנסיטי היא לבנות אמון בין רשויות מקומיות לקהילות שהן משרתות, ושיתוף הפעולה החדש שלנו עם StepStone יאפשר לנו לקבוע סטנדרט חדש לאיך זה בא לידי ביטוי ברחבי העולם", אמר איל פדר-לוי, מנכ״ל ומייסד-שותף בזנסיטי. "ההתקדמות המדהימה בתחום ה-AI בשנה וחצי האחרונות מאפשרת לנו להגיע להרבה יותר אנשים עם חוויות מותאמות אישית, ולהפוך את המידע שלנו ליותר שימושי, ובכך לעזור לקהילות ברחבי העולם לשפר את איכות חייהן. אני גאה מאוד במה שהצוות שלנו עשה בשנה וחצי האחרונות, ובפרט בעבודה המדהימה של הצוות בישראל בתקופה המורכבת שאנחנו חווים, וגאה שאנחנו הולכים להרחיב את המשרד בארץ".