סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי חברת AIR DOCTOR
מייסדי חברת Air Doctor. מספר הלקוחות גדל פי 2.5 תוך שנה ( צילום: AIR DOCTOR )

הסטארט-אפ שמחבר בין מטיילים לרופאים בחו"ל גייס 20 מיליון דולר

האפליקציה של Air Doctor מחברת בין מטיילים לבין רשת של 20 אלף רופאים. בין לקוחותיה גם חברת הביטוח הפניקס, שגם מושקעת בחברה. החברה הוקמה על ידי ג'ני כהן דרפלר ומשרדיה נמצאים הרחק מתל אביב - בבית נקופה

חברת Air Doctor, שעוסקת בהנגשת שירותים רפואיים למטיילים בחו"ל, השלימה גיוס של 20 מיליון דולר בהובלת קרן Amoon, בהשתתפות המשקיעים האסטרטגיים Tokyo Marine Holdings, ו-Samsung Ventures ובעלי המניות הקיימים, Lightspeed Venture Partners, Vintage investment Partners, הפניקס ביטוח ו-Munich Re Ventures.
הגיוס הנוכחי, שהוא סבב B של החברה, נועד לסייע להמשך ההתרחבות הגלובלית של החברה לרבות אסיה. מדובר בסבב שמביא את סך גיוסיה ל-50 מיליון דולר, לאחר שלא גייסה הון מאז הרחבת סבב A ב-2022. Air Doctor נוסדה ב-2018 על ידי ג'ני כהן דרפלר, שמשמשת גם כמנכ"לית ומעסיקה היום 75 עובדים במשרדיה בבית נקופה.
אייר דוקטור מקשרת מטיילים בחו"ל לרשת גלובלית של למעלה מ-20 אלף רופאים ומומחים דוברי שפות רבות, ופועלת כבר ב-84 מדינות בעולם. האפליקציה מאפשרת למטיילים למצוא רופא בזמן שהייתם בחו"ל. לפי Air Doctor האפליקציה שלה תרמה לחיסכון של 50% בעלויות התביעות על טיפולים רפואיים לחברות הביטוח, ולקיצור של 75% בזמן הטיפול בכל מקרה רפואי. האפליקציה נמצאת היום בשימוש של חברת הביטוח הפניקס.
החברה הגדילה את בסיס לקוחותיה פי 2.5 בשנה החולפת.
בשנת 2024, תחום התיירות מזנק ב 40% בכמות האנשים המתכננים לטייל בחו"ל בהשוואה ל-2023. למרות זאת, אנשים רבים מביעים חשש ממחלות או בעיות בריאותיות בזמן שהייתם בחו"ל. כ-75% מהנוסעים אומרים כי הדאגה המרכזית שלהם בנוגע לנסיעתם הצפויה היא לחלות או להיפצע בזמן או טרם הנסיעה.