זום משקיעה בסקנד נייצ'ר הישראלית, המפתחת סימולציות של שיחות מכירה
זום משקיעה בסקנד נייצ'ר הישראלית, המפתחת סימולציות של שיחות מכירה
הסטארט-אפ המקומי גייס 12.5 מיליון דולר בסבב A, בהובלת ונצ'ר קפיטל ובהשתתפות המשקיעות הקיימות, שאחת מהן היא חברת זום. קולין בורן, שותף מנהל בזום ונצ'רס: "אנחנו בהחלט מבינים את הפוטנציאל העצום של אימון מכירות מבוסס בינה מלאכותית"
חברת סקנד נייצ’ר (Second Nature), שמפתחת פלטפורמה לסימולציה של שיחות מכירה בשפה טבעית, גייסה 12.5 מיליון דולר בסבב A. יחד עם הגיוס הנוכחי, גייסה החברה עד היום 15.5 מיליון דולר. את הגיוס הובילה סיגנלס ונצ'ר קפיטל (Signals Venture Capital) יחד עם המשקיעות הקיימות סטייג' וואן ונצ'רס (StageOne Ventures), קרדומן קפיטל (Cardumen Capital) וחברת זוּם (Zoom Video Communications).
סקנד נייצ’ר נוסדה על ידי אריאל חיטרון (מנכ"ל) ואלון שליטא (סמנכ"ל טכנולוגיות). החברה מעסיקה כיום 26 עובדים, ובכוונתה לשלש את מספר עובדיה בישראל ובארה"ב בשנה הקרובה בעזרת גיוס של חוקרי עיבוד שפה טבעית (NLP), מפתחים, וכן אנשי מכירות ומנהלי לקוחות.
סקנד נייצ'ר פיתחה פלטפורמה לסימולציה של שיחות מכירה בשפה טבעית. במהלך הסימולציה המשתמשים משוחחים עם מאמנים וירטואליים בעלי שפה טבעית (NLP) המבוססים על בינה מלאכותית. לכל סימולציה ניתן לבחור את המאמן הווירטואלי-אינטראקטיבי על פי המאפיינים הרלבנטיים. למשל, דמויות גבריות או נשיות וכן דמויות ממוצא שונה. הסימולציה מסייעת לצוותי המכירות להשתפר ומצמצמת את משך הזמן שמנהלים צריכים להשקיע בהאזנה להקלטות של שיחות.
"שיפור מתמיד של ביצועי המכירות הוא תהליך מורכב, ובארגונים גדולים הוא מורכב אף יותר", אומר אריאל חיטרון, מייסד משותף ומנכ"ל סקנד נייצ’ר. "ארגונים שמאפשרים לצוותי המכירות שלהם סביבה בטוחה לאימון ומשוב, רואים שיפור בביצועים והתאמה מהירה יותר לצורכי השוק המשתנים".
"לאחר יותר משנה שבמהלכה צוות המכירות העולמי שלנו עבר אימון והסמכה באמצעות הפתרון של סקנד נייצ’ר, אנחנו בהחלט מבינים את הפוטנציאל העצום של אימון מכירות מבוסס בינה מלאכותית", אמר קולין בורן, שותף מנהל בזוּם ונצ'רס. "החלטנו להפוך למשקיע אסטרטגי של סקנד נייצ’ר כי אנחנו כבר נהנים מהפירות של הפתרון המתקדם הזה וצופים שנמשיך ליהנות מהיתרונות שלו גם בשנים הבאות".