סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עובדי חברת אפצ'ארג' Appcharge
עובדי חברת אפצ'ארג' Appcharge (צילום: Shai Hansav)

חברת Appcharge גייסה 26 מיליון דולר לתשלומים במשחקי מובייל

Appcharge מאפשרת למפתחות משחקי מובייל למכור פריטים וירטואליים (חפצי משחק, מטבעות ועוד) ישירות לשחקנים - במקום מכירה דרך חנויות האפליקציות של אפל וגוגל שגובות 30% עמלה מכל מכירה; עד כה גייסה Appcharge כ-31 מיליון ד', מהם 5 מיליון ד' בגיוס סיד

חברת Appcharge, פלטפורמת התשלומים למשחקי מובייל, גייסה 26 מיליון דולר בסבב A, בהובלת קרן הפינטק Creandum, ובהשתתפות ענקית המשחקים Supercell, הקרנות Bitkraft ו-Moneta, ו-אנג׳לים (כינוי בתעשיית ההייטק למשקיעים יחידים) ועוד, ולצד המשקיעים הקיימים Play Ventures ו-Glilot Capital Ventures.
המימון ישמש להמשך פיתוח פלטפורמת התשלומים של החברה, ולתמיכה בביקוש של מפיצי המשחקים. עד כה גייסה החברה 31 מיליון דולר מהם 5 מיליון דולר בגיוס סיד. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים, רובם בישראל. החברה נוסדה על ידי מאור ששון המנכ"ל ורועי ברסי, GM בחברה.
Appcharge מאפשרת למפתחות משחקי מובייל למכור פריטים וירטואליים (חפצי משחק, מטבעות ועוד) ישירות לשחקנים - זאת במקום השיטה הקלאסית של מכירה דרך חנויות האפליקציות של אפל וגוגל אשר גובות 30% כעמלה מכל מכירה. כך, עוזרת Appcharge למפתחים לשמור על עד 95% מההכנסות שלהם.
בנוסף לשיפור משמעותי בשימור השחקנים, החברה מציעה למפתחים חנויות "web store" ממותגות בצורה מושלמת למשחק שלהן, הצעות מותאמות-אישית לשחקנים, גביית תשלום גלובלי התומך במאות מטבעות ושיטות תשלום, וכלל השירותים הנדרשים בעת מכירה ישירה - כגון דיווח ותשלום מיסים, כלי מניעת fraud, טיפול ותמיכה בבקשות החזר תשלום ועוד.
חברת Appcharge קמה בהובלת ותיקי תעשיית משחקי המובייל מחברות כמו Rovio, Huuuge Games, Moon Active Playstudios ועוד, והמומחיות העמוקה של הצוות ב-mobile game monetization היא מה שמבדל אותה משמעותית מיתר הפתרונות בשוק.
Appcharge היא פלטפורמת התשלומים הצומחת ביותר בתעשייה, וכבר כעת משרתת לקוחות ענק כמו Huuuge Games, AppLovin ו-Product Madness, וסולקת יותר מ-200 מיליון דולר בשנה.
"תעשיית הגיימינג עוברת מהפך גדול בתחום המכירה הישירה ללקוח - מהפך המונע גם מרגולציות חדשות סביב חנויות האפליקציות המסורתיות, וגם מהעלייה המתמדת בעלויות רכישת משתמשים", אמר מאור ששון, מנכ"ל Appcharge.
"ליצרני המשחקים של היום יש צורך להגיע ישירות לשחקן. כולם מרוויחים - שחקנים מקבלים יותר תמורה מהרכישות שלהם, והם נהנים מרווחים גדולים יותר, ויצירת קשרים חזקים יותר עם השחקנים שלהם", הוסיף.