סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

תוקנה התקלה בפייסבוק ובאינסטגרם שעליה דיווחו משתמשים היום

התקלה שנמשכה שעות ספורות ניתקה את המשתמשים מהחשבונות שלהם כך שלא היה ניתן להתחבר מחדש באתרי הפלטפורמות ובאפליקציות; החברה האם מטא פרסמה התנצלות

תוקנה התקלה בפייסבוק ובאינסטגרם שעליה דיווחו משתמשים מוקדם יותר היום (ג'). התקלה שנמשכה שעות ספורות ניתקה את המשתמשים מהחשבונות שלהם, כך שלא היה ניתן להתחבר מחדש באתרי הפלטפורמות ובאפליקציות. אף שמטא, החברה-האם, לא דיווחה על מהות התקלה, היא טופלה.
אנדי סטון, דובר חברת האם של הרשתות, מטא, מסר: "מוקדם יותר, תקלה טכנית גרמה לאנשים לחוות קשיים בגישה לחלק מהשירותים שלנו. פתרנו את התקלה במהירות האפשרית עבור כל מי שהושפע ממנה, ואנחנו מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה".
רק לפני שלושה שבועות, ב-14 בפברואר, היתה תקלה נרחבת בפייסבוק, כאשר גולשים דיווחו שגרסת הדפדפן של הרשת החברתית הגדולה בעולם לא מתפקדת וניסיון לגלוש לאתר הרשת החברתית מציג רק דף לבן.
ביולי אשתקד היתה תקלה בווטסאפ, גם היא שייכת לענקית הטכנולוגיה מטא, כאשר עשרות אלפי משתמשים ברחבי העולם דיווחו שאינם מצליחים לשלוח הודעות באפליקציית המסרים המידיים הפופולרית. התקלה, שהורגשה גם בישראל, הסתיימה כעבור כ-40 דקות. מטא, החברה האם של וואטסאפ, לא הגיבה לדיווחים על התקלה.