סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
באפ הישראלית השיקה כרטיס אשראי המיועד לגיימרים

החברה מנהלת מועדון צרכנים לגיימרים. שימוש בכרטיס האשראי - הזמין כעת בארה"ב בלבד - יעניק לשחקנים נקודות למימוש בחנות ההטבות של באפ. בהמשך מתכננת החברה, הנסחרת בת"א לפי שווי של 190 מיליון שקל, להשיק גם ארנק דיגיטלי כמוצר משלים

חברת באפ (Buff) טכנולוגיות הודיעה היום (א') על השקת כרטיס אשראי המיועד לגיימרים. הכרטיס, מכונה Buffpay, הושק בשיתוף עם ויזה. ברכישה בכרטיס האשראי, צרכנים צוברים נקודות (Buff Points), שבעזרתן ניתן לרכוש מוצרים בחנות הטבות (Marketplace). הכרטיס זמין כיום רק בארה"ב, אך צפוי להיות זמין בעתיד גם בישראל.
באפ מפעילה מועדון לקוחות לגיימרים, שמאפשר להם לצבור נקודות על סמך הישגיהם במשחקים שונים, כמו "פורטנייט" ו"ליג אוף לג'נדס" (League of Legends). בין היתר, ניתן לרכוש אביזרי גיימינג, כרטיסי מתנה לרשתות שונות ותלבושות לדמויות בתוך המשחקים עצמם. התוכנה של באפ מנטרת את פעילות השחקנים בעת המשחק וממירה אותם לנקודות. עד כה, מרבית הכנסות החברה התבססו על פרסומות המוצגות לשחקנים לפני ואחרי סבבי המשחק כחלק מהטמעת הפלטפורמה. לדברי החברה, ישנם כיום כשלושה מיליון חברים במועדון הלקוחות של באפ.
1 צפייה בגלריה
מייסדי באפ טכנולוגיות אופיר גרטנר עילי דה בר אופיר שרעפי
מייסדי באפ טכנולוגיות אופיר גרטנר עילי דה בר אופיר שרעפי
מייסדי באפ טכנולוגיות אופיר גרטנר עילי דה בר אופיר שרעפי
(צילום: אילן ספירא)
מנכ"ל ומייסד החברה, עילי דה-בר, משוכנע כי כרטיס האשראי "יהווה מנוע צמיחה חזק לשנים הבאות וישמש אמצעי חשוב לגיוס משתמשים נוספים לפלטפורמה של באפ וככלי להגדלת נאמנותם של משתמשי הפלטפורמה הקיימים. אנו רואים בקהילת הגיימרים כוח קנייה חזק ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו". בשלב הבא, מתכננת באפ להשיק גם ארנק דיגיטלי לחברי מועדון הלקוחות כמוצר משלים לכרטיס האשראי.
החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי דה-בר, יחד עם סמנכ"ל הכספים אופיר גרטנר וסמנכ"ל התפעול אופיר שרעפי. בחודש אוגוסט, הפכה באפ לחברה הראשונה מתחום הגיימינג שהונפקה בבורסת תל אביב. היא נסחרת לפי שווי של כ-190 מיליון שקל, ומנייתה עלתה בכ-40% מאז שהונפקה.