סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין סתיו סיטניקוב לירן רופמן אור שושני   חברת סייבר Stream Security
מימין: סתיו סיטניקוב, לירן רופמן, אור שושני, חברת הסייבר Stream Security (צילום: באדיבות Stream Security)

חברת אבטחת הסייבר של יוצאי מלאנוקס ואימפרבה גייסה 30 מיליון דולר

Stream.Security פיתחה פלטפורמה לאבטחה וחשיפה של איומי ענן. הגיוס נעשה בסבב B, בהובלת קרן US Venture Partners. הוא מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-55 מיליון דולר

חברת הסייבר Stream.Security, שמפתחת ומנהלת פלטפורמה לניהול איומי ענן וחשיפתם בזמן אמת, גייסה 30 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן US Venture Partners, בהשתתפות citi ventures והמשקיעים הקיימים Energy Impact Partners (EIP), Cervin Ventures, TLV Partners, Stanford Endowment Fund ו-Glilot Capital Partners. הסיבוב הנוכחי (B) מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-55 מיליון דולר.
סטרים סקיוריטי הוקמה ב- 2020 על ידי אור שושני, שמכהן בתפקיד המנכ"ל, לשעבר מייסד Cigol שנמכרה למלאנוקס, סתיו סיטניקוב, המשמש כמנהל מוצר ראשי, ניהל בעבר צוות שיווק טכנולוגי במלאנוקס ולירן רופמן, סמנכ"ל טכנולוגיה של החברה ובעבר בכיר בחברת הסייבר אימפרבה של שלמה קרמר. סטרים סקיוריטי מעסיקה 60 עובדים במרכז הפיתוח הישראלי ובארה"ב.
סטרים סקיוריטי פיתחה את טכנולוגית Cloud Twin המספקת מודל של סביבת הענן של הארגון שנועד לספק לצוותי ה-SecOps תמונה מלאה של תשתית הענן. פתרון זה אמור לאפשר להם לאתר איומים, חשיפה לסיכונים וחולשות אבטחה בזמן אמת. על ידי ניתוח והבנה של המצב בעבר, בהווה ובעתיד של סביבת הענן, צוותי הסקיוריטי יכולים לזהות במהירות נתיבי תקיפה בכל המרכיבים של תשתית הענן ואת היקף הפגיעה. כמו כן התוכנה מאפשרת להעריך את ההשפעה הפוטנציאלית של הפרות כללים על ידי משתמשים ולהפחית באופן דרסטי את זמן התגובה הממוצע על ידי בנייה והדמית מסלול מלא של ההתקפה. כיום כשני שליש מפרצות הדאטה בארגונים כוללות רכיבי מידע שנשמרים בענן, ועלות התיקון של כל אחת מהן נאמדת בקרוב ל-5 מיליון דולר. 82% מהארגונים נזקקים ליותר מ-7 שעות להגיב למתקפה, בעוד שהתוקף הממוצע זקוק לפחות מ-3 דקות לבצע את הכניסה לנכסים הדיגיטליים של הארגון ולהתחיל להתקדם בהם.
"צוותי ה-SecOps זקוקים לפתרון ענן שהם יכולים לסמוך עליו. ללא יכולת להעריך ולנהל באופן רציף איומים בזמן אמת, הם מאבטחים את הענן עם יד אחת קשורה מאחור", אמר אור שושני, מייסד משותף ומנכ"ל Stream.Security עם השלמת הגיוס, "סבב הגיוס מגיע לאחר שנת צמיחה של מעל ל-400% ולקוחות חדשים בתחומי הפיננסים, אנרגיה ומסחר אלקטרוני".