סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מוניות גט טקסי

גט ממשיכה לשמור על רווחיות; השווי ירד מעט

על פי הדוח למחצית הראשונה של 2023, שהוציאה קרן ההשקעות האירופית VNV, החברה עמדה ביעדיה העסקיים בצורה מוצלחת והיא מקדימה את לוחות הזמנים בתוכניותיה. הקרן אוחזת כיום ב-43% מהחברה

קרן ההשקעות האירופית VNV הוציאה דוח למחצית השנה הראשונה של השנה ובו חשפה נתונים חדשים על חברת גט הישראלית. על פי הדוח, החברה ממשיכה להראות רווחיות EBITDA מאז הרבעון השלישי של 2022. במקביל, שוויה של גט רשם ירידה קלה מ-258 מיליון דולר נכון לסוף 2022 ל-248 מיליון דולר נכון לסוף המחצית הראשונה של שנת 2023.
לאחרונה החליט אחד המשקיעים של גט לממש אופציה להשקעה בחברה והשקיע בה 9 מיליון דולר באמצעות המרת חוב להון. הקרן מדווחת עוד כי גט עמדה בצורה מוצלחת ביעדיה העסקיים והיא מקדימה את לוחות הזמנים בתוכנית העסקית שלה.
גט מתכוונת להתמקד בתקופה הקרובה בשיפור המוצר, בפתרונות לנוסעים עסקיים ובהזדמנויות עסקיות חדשות. על פי הדוח גט היא החברה המובילה כיום בישראל בשירותי הסעות והיא בעלת נוכחות משמעותית בלונדון ובמספר ערים נוספות באנגליה.
הקרן התחילה להשקיע בגט ב-2014 והשקיעה עד היום 107 מיליון דולר המקנים לה 43% בחברה לעומת יותר מ-47% שהחזיקה לפני הגיוס של 9 מיליון דולר. על פי הדיווח נכון לדוח זה שווי ההשקעה ב-2023 ירד ב-15%. החברה ממשיכה להיות רווחית במונחי EBITDA מאז הרבעון השלישי של 2022.
במאי 2022 פרש דייב וייזר, אחד ממייסדי החברה, מניהול החברה ומפעילות בה והוחלף על ידי מקס קרסניק ומטיאו דה ראנזי. בנוסף להם יש לחברה כיום שני חברי הנהלה נוספים - מארק און, מנכ"ל Gett בישראל, ואלכסיי אנייצ'יק, סמנכ"ל הכספים הנוכחי.
החברה נוסדה ב-2010 ואחת המתחרות הגדולות שלה, אובר, הוציאה לאחרונה דוח מעודד שבו עברה לרווחיות לראשונה.