סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי ארמיס. מימין נדיר יזרעאל ו יבגני דיברוב
מייסדי ארמיס מימין: יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל (צילום: אוראל כהן)

בלי להביט לאחור: ארמיס הגיעה למכירות של 100 מיליון דולר בפחות מחמש שנים

יוניקורן הסייבר הישראלי שבנובמבר 2021 גייס 300 מיליון דולר לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר פיתח פלטפורמה מצליחה לזיהוי ולאבטחת נכסים בסביבות שונות. הפלטפורמה נמצאת כיום בשימוש של כמה מהארגונים הגדולים בעולם, בהם קולגייט-פלמוליב ומונדלז אינטרנשיונל

חברת הסייבר ארמיס סקיוריטי (Armis Security) חושפת היום כי הגיעה להיקף מכירות ARR של 100 מיליון דולר פחות מחמש שנים מאז שחצתה את רף מיליון דולר במכירות. לאחר סבב גיוס של 300 מיליון דולר בנובמבר 2021, ארמיס מוערכת כיום בשווי של 3.4 מיליארד דולר ועם משקיעיה נמנות הקרנות אינסייט פרטנרס, CapitalG (קרן הצמיחה של אלפאבית), ברוקפילד, One Equity Partners ו-Georgian Partners.
ארמיס פיתחה פלטפורמה לזיהוי ולאבטחת נכסים שנועדה לענות על סביבת האיומים החדשה שנוצרה עם החיבור בין מכשירים, תוך אפשרות לראות את כל הנכסים המנוהלים והלא-מנוהלים בסביבות כמו IT, ענן, מכשירי IoT, מכשור רפואי (IoMT), טכנולוגיה תפעולית (OT), מערכות שליטה תעשייתיות (ICS) ו-5G.
הפלטפורמה של החברה משמשת לקוחות רבים ממגוון מגזרים, ובהם כמה מהארגונים המובילים בעולם: חברות Fortune 100 כמו קולגייט-פלמוליב, מונדלז אינטרנשיונל (חברת-האם של אוראו, מילקה וטובלרון) ו-Allegro MicroSystems, וכן ישויות פדרליות ומדינות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה. בשנים 2021 ו-2022 דירגה דלויט את ארמיס כאחת מחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר וב-2022 היא הייתה חברת הצמיחה המובילה במגזר הטכנולוגיה. החברה מעסיקה היום כ-600 עובדים, בעיקר בישראל ובארצות הברית.
"זו נקודת ציון פנטסטית לחברה ומראה על מה שבנינו כאן בעיקר בצד הטכנולוגי", אומר לכלכליסט יבגני דיברוב, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה. "ההגעה ל-100 מיליון דולר בפחות מחמש שנים ממקמת אותנו בין חמש חברות הסייבר המצליחות בעולם - ואנחנו מתכוונים למכור ב-200 מיליון דולר כבר בתוך שנה. ההתרחבות שלנו למספר רב של מוצרים ולשווקים חדשים נותנת לנו הרבה אופטימיות. אנחנו רוצים להגיע לרווחיות תפעולית תוך שנה עם תזרים מזומנים חיובי. ברגע שנגיע לשם, נהיה אדונים לגורלנו. אין לי כדור בדולח, אבל אני חש מאוד טוב עם המיקוד באזורים ובמוצרים שעליהם הפיתוח שלנו עובד.
"חלק גדול מהאסטרטגיה שלנו ל-2023 הוא רכישה של חברות אחרות וזה בהחלט תזמון טוב מבחינתנו להסתכל על השוק גם מבחינת שלב ההבשלה של החברה. אני עדיין לא רואה חברות שהורידו את תקציבי הסייבר שלהם. מה שקורה זה שלפני שנתיים היו מכפילים לא הגיוניים וכעת חוזרים לנורמה. תחום הסייבר, מבחינת ארגונים, רק עולה. מבחינתנו, אני לא רואה עוד גל של פיטורים אצלנו בטווח הקרוב. הנפקה? נצא אליה כשהשווקים יאפשרו. יש לנו מספיק כסף בקופה ונעשה את זה בזמן הנכון לארמיס".