סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אמזון לוגו צ'אבוט Q
אמזון. פיטורים ידועים מראש (צילום: Tada Images | Shutterstock)

פרסום ראשון
אמזון סוגרת פעילות בתחום הפרסום ומפטרת 50 עובדים בישראל

לפני שנה הודיעה אמזון כי בכוונתה לסגור את שרת המודעות של Amazon Ad Server המאפשר למפרסמים ליצור ולנהל קמפיינים דיגיטליים. כעת ההחלטה יוצאת לדרך והיא מלווה בפיטורים של עובדים ברחבי העולם

חברת אמזון סוגרת פעילות בתחום הפרסום ומפטרת כ-50 עובדים בישראל, כך נודע לכלכליסט. הפיטורים הם חלק ממהלך גלובלי של החברה לסגירה פעילות זו. ההחלטה על הסגירה התקבלה בשנה שעברה וכעת יוצאת לדרך.
בתחילת אוקטובר 2023 אמזון הודיעה כי קיבלה החלטה "לסגור את שרת המודעות של Amazon Ad Server ברבעון הרביעי של 2024", וכך אכן עשתה.
"אנחנו תמיד מעריכים את הפוטנציאל של המוצרים והשירותים שלנו לספק ערך ללקוח, ואנחנו מבצעים באופן קבוע התאמות על סמך הערכות אלה. שיתפנו את ההחלטה הזו עכשיו כדי לספק זמן מעבר מספיק ללקוחות שלנו ולתמוך בעובדים שעלולים להיות מושפעים מהחלטה זו", נכתב אז.
Amazon Ad Server היא פלטפורמת פרסום המאפשרת למפרסמים ולסוכנויות ליצור, לנהל ולמדוד קמפיינים דיגיטליים. 
מאמזון נמסר היום: "ב-3 באוקטובר 2023 הודענו על החלטה להפסקה הדרגתית של פעילות Amazon Ad Server ברחבי העולם ברבעון הרביעי של 2024, עם מספר קטן של תפקידים שהושפעו במספר מדינות ברחבי העולם. אנו עובדים בצמוד עם העובדים שהושפעו ומספקים להם תמיכה כולל חיפוש אחר תפקידים חלופיים".


--