סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עובדי חברת וונריקס Wenrix
עובדי חברת וונריקס Wenrix (צילום: יקיר שוקרון)

הסטארט-אפ הישראלי וונריקס לחיזוי מחירי כרטיסי טיסה גייס 15 מיליון דולר

זהו סבב הגיוס השלישי של חברת הסטארט-אפ שפיתחה מערכת בינה מלאכותית לחיזוי מחירי כרטיסי טיסה, שמביא את סך הגיוסים ל-23 מיליון דולר. הגיוס נעשה בהובלת קרן אינסייט פרטנרס האמריקאית

הסטארט-אפ הישראלי וונריקס (Wenrix), גייס 15 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי מאז הוקם ב-2017. הגיוס נעשה בהובלת קרן אינסייט פרטנרס האמריקאית.
וונריקס פיתחה מערכת AI לחיזוי מחיר כרטיסי טיסה, ועד לגיוס הזה גייסה 8 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים ל-23 מיליון דולר.
הפעילות של החברה היא ב-37 מדינות ולפני שנה חתמה על הסכם אסטרטגי עם trip.com, אחת משתי קבוצות הטרוול הגדולות בעולם על פיתוח והטמעה של קו מוצרים חדש לחברות בקבוצה. האלגוריתם שפיתחה החברה מסייע לתזמן את הזמנת כרטיס הטיסה במחיר מינימלי.
הגיוס מיועד לתמוך בהטמעת הטכנולוגיה שפיתחה בתחומים חדשים ועם סוכנויות נסיעות אונליין נוספות, לצד העמקת שיתוף הפעולה בהסכמים הקיימים. הסוכנויות שמחוברות לוורניקס מוכרות בכ-30 מיליארד דולר בשנה.
וונריקס פועלת מתל אביב ומעסיקה 50 עובדים. היא הוקמה ע"י יוצאי יחידת 8200, עמיר בלאיש (מנכ"ל), תור לילו (סמנכ"ל מוצר) וארמון אברהמי (סמנכ"ל טכנולוגיות). מרבית הנהלת החברה הם יוצאי היחידה אשר שירתו עם היזמים במהלך שירותם הצבאי והמקצועי.
ליעד אגמון, שותף מנהל בקרן אינסייט פרטנרס מסר כי "טכנולוגית ה-AI של וונריקס בולטת במיוחד בשוק הטרוול בזכות האלגוריתם שלה שמעבד למעלה ממיליארדי הצעות מחיר ביום. אנו מאמינים מאוד בחברה, בהנהלה וביכולת שלה להמשיך להכות את התחזיות הצמיחה והרווחיות ולהגיע לשלב המוצרי הבא. זה צפוי לשנות בצורה מהותית את עולם רכישת כרטיסי הטיסה".
עמיר בלאיש, מנכ"ל וונריקס: "היה לנו לא מעט מזל, בזמן הקורונה כששוק הטיסות היה דומם לחלוטין, המשכנו לפתח את הטכנולוגיה והצלחנו לחבר אלינו חלק מקבוצות הטרוול המובילות בעולם, הנחנו את התשתית וכששוק התעופה נפתח היינו מוכנים והצמיחה המשמעותית בהכנסות לא איחרה לבוא".