סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי Intezer משמאל: אלון כהן איתי טבת רועי הלוי
מייסדי Intezer משמאל: אלון כהן, איתי טבת, רועי הלוי (Intezer)

חברת Intezer גייסה 33 מיליון דולר לטכנולוגיית אבטחה שמחקה אנליסטים אנושיים

הטכנולוגיה שפיתחה החברה מתפקדת כהרחבה של צוות אבטחה, המעבירה אליו רק 4% מההתראות. הגיוס נעשה בסבב מסדרה C, והובל על ידי קרן Norwest Venture Partners

חברת הסטארטאפ Intezer, המפתחת טכנולוגיה לביצוע אוטונומי של פעולות אבטחה, גייסה 33 מיליון דולר בסיבוב מסדרה C. הסיבוב הובל על ידי קרן Norwest Venture Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים בהם Intel Capital, OpenView, Magma ואלון כהן, ממייסדי CyberArk. סיבוב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-60 מיליון דולר.
הפלטפורמה של החברה מדמה תהליך קבלת החלטות של אנליסטים אנושיים, ומתפקדת למעשה כהרחבה של צוות האבטחה. Intezer משתלבת עם כלי האבטחה הקיימים של הארגון כדי לחקור באופן אוטומטי התראות בנקודות הקצה, התרעות SIEM, ניסיונות של מתקפות פישינג המדווחות על ידי משתמשים ועוד.
הפלטפורמה של Intezer בודקת התרעות חדשות בתוך כשתי דקות, פותרת אוטומטית את הרוב המכריע של ההתרעות ומעבירה רק 4% מתוכן לצוות ה-SOC עם פירוט הממצאים והמלצות ברורות לפעולה, מה שמוביל לזמני תגובה מהירים יותר לאיומים קריטיים. בכך היא מתפקדת כמו מומחה SOC, ללא ההיבטים השליליים של שחיקה מעודף התרעות ופערי מיומנויות בין מומחים.
Intezer הוקמה ב-2015 על ידי איתי טבת, המשמש מנכ"ל, רועי הלוי, CTO ואלון כהן, משקיע מייסד. החברה מעסיקה כ-30 עובדים בישראל וארה"ב. כספי ההשקעה ישמשו להאצת פיתוח המוצר והרחבת צוותי השיווק והמכירות.
איתי טבת, מייסד משותף ומנכ"ל Intezer: "לצוותי ה-SOC ומתן תגובה ראשונית לאירועים, שאת עבודתם אני מכיר באופן אישי מקרוב, יש בכל יום יותר מדי עבודה, יותר מדי התראות ומחסור כרוני באנשים לטפל בהם. לכן ראיתי לעצמי כמטרה לעזור לצוותי אבטחה המתמודדים עם מחסור במשאבים ובנינו את Intezer עם המשימה לצייד אנשי אבטחה ב-AI ואוטומציה כדי להרחיב את קיבולת העבודה שלהם פי 10 ".