סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מוסף שבועי 18.4.24 איל וולדמן
איל וולדמן (צילום: יונתן בלום)

לקראת ההנפקה: איל וולדמן מצטרף לדירקטוריון קייטו נטוורקס של שלמה קרמר

לוולדמן תצטרף גילי יוהן, שהייתה בעבר סמנכ"לית הכספים של חברת הסייבר ורוניס. צירופם של וולדמן ויוהן, בעלי ניסיון בתפקידים בכירים בחברות טכנולוגיה שנסחרות בוול סטריט מאותת על צעד נוסף שעושה קייטו לקראת ההנפקה הראשונה שלה בניו יורק

לקראת ההנפקה המתקרבת, חברת הסייבר קיייטו (Cato networks) מעבה את הדירקטוריון. איל וולדמן, מייסד מלאנוקס שנמכרה לאנבידיה ב-7 מיליארד דולר, ימונה לדירקטור בחברה. כמו כן תצטרף אליו גם גילי יוהן, שהייתה בעבר סמנכ"לית הכספים של חברת הסייבר ורוניס אשר נסחרת בוול סטריט לפי שווי של 6 מיליארד דולר. כיום ולדמן משמש כיו"ר חברת ההשקעות וולדו הולדינגס ויוהן היא שותפה בקרן Ion Crossover Partners. השניים יחלו לכהן כדירכקטורים בלתי תלויים בקייטו החל מה-1 באוקטובר.
צירופם של וולדמן ויוהן, בעלי מומחיות וניסיון בתפקידים בכירים בחברות טכנולוגיה שנסחרות בוול סטריט מאותת על צעד נוסף שעושה קייטו לקראת ההנפקה הראשונה שלה בניו יורק. שלמה קרמר, מייסד ומנכ"ל החברה, שנמנה על שלישיית מייסדי צ'ק פוינט, הצהיר מספר פעמים כי קייטו תונפק לקראת סוף 2024 כאשר הערכות מדברות על שווי של יותר מ-3 מיליארד דולר, בהתאם לשווי בו בוצע גיוס ההון האחרון שלה החברה לפני כשנה.
קייטו טרם פירסמה את תשקיף ההנפקה, כך שנראה שההנפקה כבר לא תצא לפועל השנה, אלא תידחה ל-2025. על פי פרסומים בעבר, היא מתכננת לגייס כחצי מיליארד דולר בליווי של בנקי ההשקעות גולדמן סאקס, ג'יי פי מורגן וברקליס.
קייטו נחשבת לאחת מחלוצות של שוק ה-SASE בסייבר ופיתחה פתרונות לחיבור מרחוק לארגונים בסביבת ענן. שוק זה פורח במיוחד מאז אימוץ העבודה מרחוק בתקופת הקורונה, שכן המערכות של קייטו מאפשרות לנהל את העבודה ההיברידית בצורה מאובטחת. ביולי האחרון היא הודיעה על חציית הרף של 200 מיליון דולר בקצב ההכנסות השנתי (ARR) ועל כך שבסיס הלקוחות שלה כבר מונה יותר מ-2,500 חברות.
קייטו גייסה עד היום כמעט 800 מיליון דולר מקרנות כגון ויז'ן 2 של סופטבנק, coatue ולייסטספיד. ראבי מאטרה, המייסד של קרן לייטספיד האמריקאית, מכהן גם הוא בדירקטוריון החברה הישראלית. בין חברי הדירקטוריון הנוספים בקייטו הם קרמר, שותפו להקמת החברה שעזב השנה גור שץ, ג'רי צ'ן מקרן גריילוק , יוני חפץ מלייטספיד וכדירקטור בלתי תלוי משמש רונן פייר, שמונה החודש למנכ"ל הזמני סולארדג'. קייטו מעסיקה כ1,200 עובדים.