סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

קמפיין ראשון לווטסאפ בארה"ב שמתמקד בפרטיות

בסוף ינואר השיקה מטא קמפיין שיווקי ראשון בארה"ב עבור אפליקציית המסרים שהיא אחת הפופולריות בעולם, שבו היא מתמקדת בפרטיות שמעניקה האפליקציה בזכות ההצפנה שלה. מטרת מסע הפרסום היא לגרום לאמריקאים לעבור לווטסאפ

עם למעלה מ־2 מיליארד משתמשים, ווטסאפ היא אחת מאפליקציות המסרים המיידיים הפופולריות ביותר בעולם.
עם זאת, השווקים הגדולים ביותר שלה נמצאים מחוץ לארה"ב. כעת פייסבוק, שמיתגה את עצמה מחדש כמטא, מקווה לשנות את המציאות הזו.


בסוף ינואר השיקה מטא קמפיין שיווקי ראשון בארה"ב עבור אפליקציית המסרים, שבו היא מתמקדת בפרטיות שמעניקה האפליקציה בזכות ההצפנה שלה.

1 צפייה בגלריה
ווטסאפ
ווטסאפ
ווטסאפ. קמפיין ראשון בארה"ב שמתמקד בפרטיות
(צילום: שאטרסטוק)

הפרסומת הטלוויזיונית הראשונה שודרה במהלך אליפות ה־AFC, ושם הושוו מסרים שאינם מוצפנים לזר הפותח מכתבים פיזיים. פרסומות דומות יופיעו בקרוב על שלטי חוצות ברחבי ארה"ב ובאופן מקוון - על כך מדווח האתר The Verge.
מטרת מסע הפרסום היא לגרום לאמריקאים לעבור לווטסאפ, תוך הדגשת הבטיחות בהשוואה לשיטות אחרות כמו SMS, כך לפי וויל קאת'קארט, מנהל החטיבה. "מה שאנחנו רואים בארה"ב, במיוחד מאז פרוץ המגפה, זה שאנשים חיים הרבה יותר אונליין", הוא אמר לאתר. "אבל קיים פער אמיתי בין האופן שבו אנשים כאן משתמשים בשירותים עם הצפנה לבין האופן שמשתמשים בהם בשאר העולם".
למעלה מ־5 מיליארד הודעות SMS בלתי מוצפנות נשלחות בארה"ב מדי יום, כך לפי מחקר של CTIA מ־2019. חלק גדול הן הודעות ספאם ושיווק, אך SMS היא גם ברירת המחדל בהרבה מאוד מכשירי אנדרואיד.