סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת Shopic גייסה 10 מיליון דולר

הגיוס בהובלת Claridge Israel. עד כה גייסה החברה 21 מיליון דולר. Shopic פיתחה מכשיר שניתן להרכיבו בקלות על כל עגלת קניות ולהפוך אותה לחכמה

חברת שופיק (Shopic) גייסה 10 מיליון דולר בהובלת Claridge Israel והשתתפו בו גם המשקיעים הנוכחיים - Entrée Capital, IBI Tech Fund ו-Tal Capital. עודד טל, מנהל שותף ב-Claridge Israel, יצטרף לחבר המנהלים של Shopic. ההון שגוייס ישמש את החברה לצורך הרחבת פעילותה המסחרית ולגיוס עובדים נוספים. עד כה גייסה החברה 21 מיליון דולר.
Shopic פיתחה מכשיר שניתן להרכיבו בקלות על כל עגלת קניות ולהפוך אותה לחכמה. את הפתרון של Shopic ניתן לפרוס עם שינויים מינימליים בתשתית החנות ובמבנה הקיים שלה, ועדיין ליהנות מכל היתרונות של קניות בעזרת עגלה חכמה – בהם תשלום ללא עמידה בתורים, והתאמה אישית של מבצעים ומוצרים לכל אחד מהקונים בזמן ביקורו בחנות.
2 צפייה בגלריה
עובדי חברת שופיק SHOPIC
עובדי חברת שופיק SHOPIC
עובדי חברת שופיק
(SHOPIC)
המכשיר של Shopic משתמש בניתוח תמונה חכם כדי לזהות מוצרים באופן אוטומטי מוצרים המוכנסים לעגלת הקניות או מוצאים ממנה. מחיר המוצר וסך הקניה מופיעים מיד על גבי מסך מגע, וללקוח יש מעקב רצוף על החשבון.
2 צפייה בגלריה
מוצר של חברת שופיק SHOPIC
מוצר של חברת שופיק SHOPIC
המוצר של חברת שופיק
(SHOPIC)
הפתרון של Shopic מספק מידע אודות דרכו של הקונה בחנות והאינטראקציות שלו מהרגע שנכנס לחנות ועד שהוא יוצא ממנה - מידע שאין היום לחנות דרך לאסוף. הסופרמרקטים יכולים להשתמש במידע לא רק כדי להתאים את מסלול הקניה ללקוחות ולהבין את הרגלי הקניות שלהם אלא גם כדי לנהל טוב יותר את החנות ואת המלאי.
לדברי ערן קרביץ, מנהל הטכנולוגיות ומייסד שותף של החברה, ״טכנולוגיית זיהוי התמונה שפיתחנו נותנת מענה לאתגרי העומס החזותי הניכר בסופרמרקטים גדולים, ומצליחה לספק מידע מדויק מאוד במהירות״.