מהי "אישיות המוזיקה" שלכם? ספוטיפיי מסכמת שנה עם פיצ'ר די אדיר
מהי "אישיות המוזיקה" שלכם? ספוטיפיי מסכמת שנה עם פיצ'ר די אדיר
לרגל סיכום השנה החליטה ענקית סטרימינג האודיו לספר למשתמשיה אלו טיפוסים הם בכל הנוגע להעדפותיהם המוזיקליות - למשל, "הרפתקן", "קלאבר" או "מומחה". בנוסף, היא גם תעדכן אותם במצב הרוח שלהם ברגע ההאזנה ותחזיר את ההודעות מהאמנים
ספוטיפיי החלה בסיכומי השנה שלה וכעת היא מאפשרת למשתמשים לשתף טבלאות, נתונים וגרפים על הרגלי ההאזנה שלהם. השנה, בנוסף למידע האישי הסטנדרטי (אמנים נבחרים, שירים מושמעים וכן הלאה), ספוטיפיי מספקת למאזינים סטטיסטיקות ידידותיות למדיה החברתית, שבחברה מקווים שייצרו את הבאזז שהשיגו בעבר. בעקבות זאת, החלו גם המתחרות כמו אפל מיוזיק ויוטיוב מיוזיק, לייצר סיכומי שנה משל עצמן.
המאפיין החדש הבולט ביותר בסיכומי השנה של ספוטיפיי הוא מאפיין Music Personality, (אישיות מוזיקה) שמנתח את הדרך שבה מאזינים למוזיקה ומסווג את המשתמש באחת מ-16 קטגוריות כמו "הרפתקן", "קלאבר" ו"מומחה".
סיכום השנה החדש כולל גם פירוט של הרגלי המאזין לאורך היום ומפרט באיזה מצב רוח מוזיקלי היה המשתמש בשעות הבוקר, אחר הצהריים ובלילה. בספוטיפיי גם מחזירים את ההודעות מהאמנים, במסגרתם כוכבים כמו טיילור סוויפט ובילי אייליש מודים למעריצים שלהם על שהקשיבו להם מספיק כדי שישתחלו לסיכומי השנה שלהם.
ספוטיפיי חשפו גם את האמנים המובילים בפלטפורמה. באד באני שמר על מקומו כאמן שהורד הכי הרבה פעמים ברחבי העולם. בארה"ב, האמן המוביל ב-2022 היה דרייק ואחריו טיילור סוויפט, באד באני, קנייה ווסט ודה וויקנד. הפודקאסטים המושמעים ביותר נשלטו על ידי הפודקאסטים של ספוטיפיי, כשג'ו רוגן מוביל את הדירוג, ואחריו Call Her Daddy, Anything Goes עם אמה צ'מברליין, Caso 63 ו- Crime Junkie.