סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

גיוסי הון
הסטארט-אפים GrowthSpace ו-Niio השלימו סבב גיוס ראשון בהיקף של 15 מיליון דולר כל אחד

GrowthSpace, שפיתח פלטפורמה לקידום והכשרת עובדים בארגונים, הודיע השלמת גיוס A מקרן M12 של מיקרוסופט ומקרן ורטק. Niio, המספק שירותי אמנות דיגיטלית במנוי חודשי, השלים סבב גיוס ראשון שהובל על ידי L-Catteron, PICO Venture Partners, Entrée Capital. החברה הודיעה גם על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת סמסונג העולמית

הסטארט-אפ הישראלי GrowthSpace, שפיתח פלטפורמה לקידום והכשרת עובדים בארגונים, הודיע היום (ד׳) על השלמת גיוס A בהיקף של 15 מיליון דולר מקרן M12 של מיקרוסופט ומקרן ורטקס. בכך מגיע סך ההשקעות בסטארט-אפ מאז הקמתו ל-19 מיליון דולר.
GrowthSpace מפתחים טכנולוגיה שמרכיבה לכל עובד תוכנית פיתוח אישית. המערכת מתאימה מומחה רלוונטי לכל עובד ועובדת לאחר הבנת המטרה העסקית והאתגר המקצועי שלהם. מהחברה נמסר כי יש לה מאגר של מעל אלף מאמנים, מנטורים ואנשי מקצוע במגוון שפות המתמחים בכ-300 כישורים שונים. המודל העסקי הוא של מנוי מתחדש שנתי לפי חבילות קרדיטים לשנה, כאשר כל קרדיט שווה לתוכנית פיתוח אישית לעובד אחד בהיקף של 5-7 מפגשים עם מומחה. ככל שלקוחות קונים חבילה גדולה יותר כך המחיר פר קרדיט יורד.
2 צפייה בגלריה
מייסדי GrowthSpace מימין: יצחק קידר, עומר גלס, דן טרנר
מייסדי GrowthSpace מימין: יצחק קידר, עומר גלס, דן טרנר
מייסדי GrowthSpace. מימין: יצחק קידר, עומר גלס, דן טרנר
(צילום: doron letzer)
ל-GrowthSpace יש היום קרוב ל- 100 לקוחות כאשר היא חוותה גדילה משמעותית בעקבות המעבר לעבודה מרחוק, שיצר לארגונים אתגרים רבים במעורבות ושימור עובדים. בין לקוחות החברה ניתן לציין את אינטל, צ'ק פוינט, ג'ונסון & ג'ונסון, נספרסו וטאבולה.
בחברה מועסקים 30 עובדים הממוקמים בישראל, ארה"ב וקנדה, אך הם לא משויכים למשרדים מקומיים, החברה עובדת במודל של עבודה מרחוק.
GrowthSpace הוקמה בשנת 2019, על ידי עומר גלס המנכ"ל, דן טרנר, מנהל התפעול ויצחק קידר, מנהל טכנולוגיות ראשי. גלס וטרנר שימשו יועצים לחברות אשר השקיעו בתוכניות לפיתוח עובדים. בסבב הגיוס הראשוני של החברה השתתפו גיל שוהם ואריק צ'רניאק מחברת איירונסורס, עופר אדלר מייסד פריון, אור עופר מייסד ומנכ"ל סימילארווב, מייקל ואן סוואייג' מנכ"ל סקייפ לשעבר וכן ליעד אגמון, מנכ"ל דיינמיק יילד, לקוח של החברה שהפך למשקיע.

Niio השלים סבב גיוס ראשון של 15 מיליון דולר

הסטארט-אפ Niio, המספק שירותי אמנות דיגיטלית במנוי חודשי או לרכישה ישירה, הודיע אתמול (ג׳) על השלמת סבב גיוס ראשון (Series A) של 15 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על ידי L-Catteron, PICO Venture Partners, Entrée Capital.
בנוסף לכך, החברה הודיעה גם על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת סמסונג העולמית, שתציג על מאות מיליוני מסכיה את האמנות הדיגיטלית שמציעה Niio. מהחברה נמסר כי חברים בה כיום יותר מ-6,000 אמנים וגלריות מעשרות מדינות.

2 צפייה בגלריה
מימין רוב אנרדס ו אורן משה מיסדי Niio
מימין רוב אנרדס ו אורן משה מיסדי Niio
מימין רוב אנרדס ואורן משה מיסדי Niio
(צילום: niio art)
Niio הוקמה על ידי רוב אנדרס, שעמד בראש חברת טכנולוגיה גלובלית מובילה מתחום המסכים והוביל פיתוח עסקי בינ״ל של מספר חברות הייטק מובילות, ואורן משה, שייסד את המסלול ללימודי עיצוב דיגיטלי בבצלאל והקים חברות פיתוח טכנולוגיה ותוכן דיגיטלי למספר חברות הייטק ויוניקורן ישראליות. היא מעסיקה כ-30 עובדים, מתוכם 20 במשרדים בתל אביב.
החברה פיתחה פלטפורמה חינמית לאמנים המאפשרת להם לנהל את ולהגן על יצירות האמנות שלהם. הטכנולוגיה מבוססת בלוקצ׳יין ו-NFT לצורך אימות והעברת בעלות על נכסים דיגיטליים.