סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
Entro founders
מייסד אנטרו, איציק אלבס (מימין) ואדם שריקי (צילום: Nik Davids)

אנטרו סקיוריטי גייסה 18 מיליון דולר להגנה על זהויות לא אנושיות

את סבב ה-A הובילה Dell Technologies Capital והשתתפו בו גם המשקיעים הנוכחיים StageOne Ventures ו-Hyperwise Ventures

חברת הסטארט-אפ אנטרו סקיוריטי (Entro Security), המפתחת פלטפורמת סייבר למיפוי, ניהול והגנה על זהויות לא אנושיות גייסה 18 מיליון דולר בסבב A בהובלת קרן Dell Technologies Capital ובהשתתפות המשקיעים הנוכחיים StageOne Ventures ו-Hyperwise Ventures. מאז הקמתה באוקטובר 2022 גייסה אנטרו בסך הכל 24 מיליון דולר, כולל גיוס סיד מ-StageOne Ventures, Hyperwise Ventures ומספר אנג'לים בולטים כמו מיקי בודאי וראקש לונקאר.
אנטרו סקיוריטי הוקמה בשנת 2022 על ידי איציק אלבס (מנכ"ל) ואדם שריקי (סמנכ״ל טכנולוגיות). לחברה משרדים בבוסטון ובתל אביב והיא מעסיקה 34 עובדים, מתוכם 24 בישראל. כבר בשנת פעילותה הראשונה הצליחה אנטרו לרכוש לקוחות כמו: Booking, SolarWinds, Elastic, KAYAK ו-Regatta Great Outdoors.
הפלטפורמה של אנטרו מאפשרת לצוותי אבטחה ליישם ולבצע אוטומציה בתחום ניהול זהויות לא אנושיות (מפתחות API, חשבונות של שירותים שונים וטוקנים), לרבות יכולות של זיהוי ותגובה למתקפות בזמן אמת. היא מספקת להם מפת על ותמונה מפורטת של כל הזהויות הלא אנושיות ומרכזת במקום אחד את מלוא הנתונים לגביהם תוך ציון ההקשר שלהם.
"מדובר בסוג מתקפות סייבר השני בהיקפו ובעל ההשפעות הפיננסיות ההרסניות ביותר עבור ארגונים", אמר המנכ"ל איציק אלבס. על פי מחקרים בתעשייה, מספרן של זהויות לא אנושיות גדול פי 45 לעומת זהויות אנושיות (כלומר, בארגון שמעסיק 1,000 עובדים יהיו 45,000 זהויות לא אנושיות). תחום זה הוא אחד התחומים הבוערים כיום בישראל ופועלות בו לא מעט חברות, ביניהן אואזיס סקיוריטי, אסטריקס סקיוריטי ועוד.