גיימריסטפלייטיקה השקיעה 5 מיליון דולר בקלפי אספנות בעולם ה-eSport
גיימריסט
פלייטיקה השקיעה 5 מיליון דולר בקלפי אספנות בעולם ה-eSport
חברת פרודרופס יוצרת קלפי אספנות הנושאים את דמויותיהם של שחקני eSport מקצועיים. החברה מתמקדת במשחק "Rocket League" ומתכננת להשיק מוצר רשמי ראשון בשנה הבאה. היא מעסיקה כיום חמישה עובדים ותגייס עשרה נוספים
הסטארט-אפ פרודרופס (ProDrops), היוצר קלפי אספנות המיועדים לגיימרים, הודיע היום (א') על השלמת סבב גיוס סיד בסך חמישה מיליון דולר. בחברה השקיעה קרן ההשקעות של יצרנית המשחקים הישראלית פלייטיקה.
פרודרופס מייצרת קלפי אספנות דיגיטליים, עליהם מתנוססות דמויותיהם של שחקני גיימינג תחרותי (eSports), בדומה לקלפי סופרגול עליהם מודפסות דמויות של שחקני כדורגל. את הקלפים ניתן להשיג באמצעות משחק, רכישה או העברה משחקן אחד למשנהו. המוצר של החברה פועל כתוסף על גבי הפלטפורמה של חברת אוברוולף (Overwolf) הישראלית. כיום החברה מפתחת תוסף למשחק "Rocket League" ובאמצעות ההון שגייסה, היא מעוניינת להתרחב למשחקים פופולריים נוספים. החברה צופה כי המוצר הראשון שלה יושק רשמית בתחילת השנה הבאה. החברה מעסיקה כיום חמישה עובדים ומתכננת לאייש עוד עשר משרות בעקבות הגיוס הטרי.
החברה הוקמה בשנה שעברה על ידי המנכ"ל עומר זיו וסמנכ"ל הטכנולוגיה עידו פרח. השניים הכירו במהלך שירותם הצבאי ולאחר מכן, פיתחו אב-טיפוס שצבר פופולריות בענף ה-eSport. "תעשיית הגיימינג נמצאת בצמיחה, אבל רחוקה ממיצוי הפוטנציאל שלה", מסר זיו, מנכ"ל החברה. "השוק צמא למוצרים שיעשירו את סביבת המשחק המסורתית. פרודרופס נכנסת בדיוק בחלל הזה כדי להעשיר את עולם המשחק לכל הנוגעים בדבר - החל מהצופים בסטרימינג בשידור חי ועד לקבוצות ה-eSports המובילות. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם פלייטיקה, שתוכל לסייע לנו בכל החזיתות. עידו ואני גיימרים מהיום שאנחנו זוכרים את עצמנו, ואין מלהיב יותר מההזדמנות לבנות את חוויית המשחק שתמיד רצינו לעצמנו".
"התרשמנו מהאנרגיה והחדשנות שפגשנו בפרודרופס", מסר אריק ראפס, מנהל האסטרטגיה הראשי של פלייטיקה. "פלייטיקה שמחה להיות המשקיעה בגיוס הסיד של פרודרופס כצעד נוסף לפיתוח שכבות בידור להעצמת חווית המשחק. הידע והניסיון המצטבר שלנו יוכלו להעניק ערך מוסף במימוש החזון של פרודרופס".