יותר פרטיות, פחות הטרדות: טינדר מוסיפה כמה פיצ'רים חשובים
יותר פרטיות, פחות הטרדות: טינדר מוסיפה כמה פיצ'רים חשובים
מאפיין חדש בשם "גלישה בפרטיות" יאפשר למשתמשים לשמור על אנונימיות אבל עדיין לצפות בפרופילים ולתת לייקים, כשרק מי שקיבל לייק יוכל לראות את הפרופיל הפרטי. בנוסף, החברה הפכה את האפשרות לחסום משתמשים או לדווח עליהם לפשוטה הרבה יותר
אפליקציית הדייטינג טינדר משיקה מאפיינים חדשים שנועדו להקל על המשתמשים לשלוט בצורת ההתקשורת עם אחרים. המאפיינים החדשים, שמושקים ברחבי העולם, נחשפו היום לרגל יום הבטיחות באינטרנט.
אחד המאפיינים החדשים נקרא "גלישה בפרטיות" (Incognito Mode) - מאפיין שבאמצעותו משתמש יוכל לשמור על אנונימיות ועדיין לתת לייק למשתמשים אחרים באפליקציה, כשרק מי שהוא סימן לו לייק יוכל לראות את הפרופיל שלו. המאפיין יהיה זמין רק למנויי טינדר פלוס ולמנויי חבילות הזהב והפרימיום.
"הגלישה בפרטיות היא דרך חדשה שתאפשר לשלוט בחוויה", אמר רורי קוזול, סגן נשיא בטינדר למוצר ומהימנות בריאיון לאתר TechCrunch. "תמיד אפשר היה להסתיר את הפרופיל בטינדר, אבל רצינו ליצור מאפיין שיאפשר לאנשים להסתיר את הפרופיל שלהם ועדיין לראות את כולם כך שיוכלו להציג את עצמם בפני האנשים שהם רוצים".
החברה משיקה גם מאפיין בשם "חסימת פרופיל" שמעניק למשתמשים את האפשרות לבחוראת מי הם רוצים לראות בטינדר. לפי טינדר, המאפיין מהווה דרך פשוטה להימנע מלראות את הפרופיל של הבוס או של בן זוג לשעבר באפליקציה. במקביל, יושק גם מאפיין בשם "חסימת אנשי קשר" שמאפשר למשתמשים לקבוע את מי מאנשי הקשר שלהם הם מעוניינים לראות או לא להיראות בפניהם בטינדר.
בנוסף, טינדר מקלה כעת על למשתמשים לדווח על התנהגות פסולה באמצעות פיצ'ר חדש המאפשר העברת הודעות פוגעניות ישירות מתוך הצ'אט. מהחברה מסרו כי היא מצפה שבעקבות הפשטת הליך הדיווח יותר משתמשים ידווחו על התנהגות בעייתית באפליקציה.
בטינדר גם מעדכנים את כפתורי "האם זה מטריד אתכם?" (?Does This Bother you) ו"האם אתם בטוחים?" (?Are You Sure) כדי לכלול יותר ניסוחים שעשויים להיחשב כפוגעניים. האפשרות "האם אתם בטוחים?" קופצת לפני ששולחים הודעה כשבטינדר מזהים שיח פוגעני. הכפתור השני מעודד משתמשים לדווח על שיחות לא הולמות כדי שהחברה תוכל לנקוט בצעדים נגד המשתמש שמפר את החוקים. כעת, שני המאפיינים יכללו יותר מילות מפתח, מונחים ואימוג'יז שיכולים להיחשב כפוגעניים.
"לאורך השנים התמקדנו בבטיחות בכל שלב", הוסיף קוזול. "החל מהניסיון לאמת את זהות המשתמשים ולשמור שהמשתמשים מתנהגים בכבוד אחד כלפי השני. אנחנו תופסם את כל המסע הזה כאזור שבו אנחנו יכולים לסייע ולכן היום אנחנו משיקים את המאפיינים האחרונים בהתפתחות הזו".
בטינדר משיקים גם את קמפיין דגלים ירוקים (Green Flags) שמלמד על מאפייני הבטיחות המוצעים למשתמשים.