גיימריסטחוקי שקיפות מעניקים הצצה למשכורות בתעשיית הגיימינג של ארה"ב
גיימריסט
חוקי שקיפות מעניקים הצצה למשכורות בתעשיית הגיימינג של ארה"ב
חוק חדש שנכנס לתוקף במדינת ניו יורק חשף את טווחי השכר בחברות בולטות כמו טייק-טו, אפיק גיימס וטוויץ', שנוטות להסתיר נתון זה מפני עובדים פוטנציאליים. בשנה הבאה ייכנסו לתוקף חוקים דומים גם בוושינגטון ובקליפורניה
מדינת ניו יורק חשפה בשבוע שעבר חוק שקיפות חדש, שמחייב חברות לחשוף את טווח המשכורת של כל משרה פתוחה. אתר אקסיוס (Axios) אסף מודעות השופכות אור חדש על תעשיית הגיימינג בארצות הברית, שבה השכר הממוצע לרוב לא גלוי למפתחי משחקים בתחילת דרכם. חלק מהחברות עליהן חל החוק החדש: אפיק גיימס (Epic games), יצרנית "פורטנייט", מפיצת המשחקים טייק-טו (Take Two) והחברה הבת שלה, רוקסטאר (Rockstar), יצרנית סדרת משחקי GTA.
ברוקסטאר, מנהל מוצר מרוויח בין 163 ל-184 אלף דולר בשנה; במאי דיבוב מרוויח בין 123 ל-144 אלף דולר בשנה; מתכנת מנוע פיזיקלי יכניס בין 121 ל-142 אלף דולר בשנה; אנליסט תוכנות צ'יטים מרוויח בין 103 ל-120 אלף דולר בשנה; ותסריטאי דיאלוגים ירוויח בין 50 ל-57 אלף דולר בשנה.
בטייק-טו, מהנדס מערכות בכיר מרוויח בין 121 ל-142 אלף דולר בשנה; מנהל כוח אדם מרוויח בין 170 ל-198 אלף דולר בשנה ומנהל צוות השיווק יכניס בין 170 ל-198 אלף דולר בשנה גם כן.
באפיק גיימס, מנהל תפעול מרוויח בין 159 ל-206 אלף דולר בשנה ואילו מנהל מוצר בכיר במנוע המשחק אנריל (Unreal) מרוויח בין 187 ל-242 אלף דולר.
פלטפורמת הסטרימינג טוויץ' (Twitch) פרסמה שתי משרות: developer advocate שמרוויח בין 145 ל-195 אלף דולר בשנה ומהנדס תוכנה שמרוויח בין 158 ל-214 אלף דולר.
במודעות נכתב לרוב כי השכר ישתנה על פי עלות המחייה האזורית. בתחילת השנה הבאה, ייכנסו לתוקף חוקי שקיפות דומים גם בוושינגטון ובקליפורניה - שני מוקדים בולטים בתעשיית הגיימינג, בהן נמצאים משרדיהן של ענקיות כגון מיקרוסופט, סוני, נינטנדו, אקטיוויז'ן בליזארד (Activision Blizzard) ו-EA.