סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
סוני מגדילה את השקעותיה בתחום ה-eSports

יצרנית הפלייסטיישן הודיעה כי רכשה את Repeat.gg, פלטפורמה המארחת טורנירים מקוונים רבי משתתפים. בשנה שעברה קיבלה סוני בעלות משותפת על טורניר Evo היוקרתי, ולאחרונה השלימה רכישת שני אולפני פיתוח

סוני הודיעה על רכישת Repeat.gg, פלטפורמה לטורנירים בתחום ה-eSports (גיימינג תחרותי). Repeat.gg מארחת טורנירים ברשת, שנערכים באמצעות טבלות ניקוד (Leaderboards). הפלטפורמה עוקבת אחרי ביצועי השחקנים במהלך הטורניר, כך ששחקנים יכולים להתחרות זה נגד זה גם אינם מחוברים לאינטרנט בו-זמנית. החברה דיווחה כי אירחה למעלה מ-100 אלף טורנירים במשחקים כגון "פורטנייט", "ליג אוף לג'נדס" (League of Legends), ו"קול אוף דיוטי" (Call of Duty), בהם השתתפו יותר מ-2.3 מיליון שחקנים בסך הכל.
"יחד עם הצוות המוכשר של Repeat.gg, אנחנו נרגשים לחקור דרכים נוספות בהן שחקנים יכולים להתשתתף בגיימינג תחרותי ולהגדיל את היצע ה-eSports שלנו", מסר סטיבן רוברטס (Steven Roberts), סגן נשיא ענף הגיימינג התחרותי של פלייסטיישן, בשיחה עם אתר GamesIndustry. בזכות הרכישה, ל-Repeat.gg תהיה גישה לעוד "משאבים, כותרי משחק וטכנולוגיה", כתבה החברה הנרכשת והוסיפה כי תמשיך לתמוך ב-PC, מובייל וקונסולות נוספות לצד פלייסטיישן.
בחודש מרץ שעבר, ביצעה סוני קנייה נוספת בתחום הגיימינג התחרותי, כאשר רכשה בעלות משותפת על טורניר Evo, טורניר משחקי הלחימה היוקרתי ביותר בעולם. כיום מארחת סוני טורנירים משלה בפלטפורמה של פלייסטיישן. סוני מתכננת להיכנס במלוא הכוח למגזר משחקי ה-Live Service: משחקים מקוונים רבי-משתתפים, המתעדכנים כל העת בעלילות, דמויות ופריטים חדשים. על כן, יצרנית הפלייסטיישן מחפשת דרכים חדשות לעודד שחקנים להשתתף יחדיו בתחרויות.
1 צפייה בגלריה
גיבור סדרת משחקי HALO
גיבור סדרת משחקי HALO
מתוך סדרת משחקי "Halo"
(צילום: בלומברג)
לאחרונה השלימה סוני את שתי רכישות: הראשונה היא עסקה בסך 3.6 מיליארד דולר תמורת באנג'י (Bungie), היוצרת של "Halo" וסדרת משחקי "Destiny"; השנייה היא אולפן הפיתוח הייבן (Haven) תמורת סכום שלא נחשף. הסטודיו נוסד על ידי ג'ייד ריימונד (Jade Raymond), לשעבר בכירה ביוביסופט, ב-EA ובשירות הענן סטאדיה (Stadia) של גוגל.