סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
 מימין: עודד טהורי ויוסי וולף
מימין: עודד טהורי ויוסי וולף (צילום: טלי זליקוביץ, אפרת קופר )

עודד טהורי ויוסי וולף הקימו חברה להטמעה מהירה של יישומי GenAI

Jeen.ai מעסיקה 25 עובדים בתל אביב. וולף, יו"ר החברה, הוא מייסד חברת "רובוטים", וטהורי, מנכ"ל החברה, הקים את חברת Sense.bi שנרכשה ב-2018 על ידי קבוצת וואן טכנולוגיות ב-26 מיליון שקל

היזם עודד טהורי ומייסד חברת "רובוטים" יוסי וולף, הקימו לאחרונה את Jeen.ai - חברה שפיתחה פלטפורמה מאובטחת להטמעה מהירה של יישומי GenAI. החברה החלה את דרכה כספין-אוף של פעילות ה-GenAI בוואן טכנולוגיות, שמחזיקה ב-25% ממנה, ויצאה לדרך עצמאית ביולי 2024 במשרדיה החדשים בתל אביב עם כ-25 עובדים.
החברה מאפשרת ללקוחותיה להתאים וליישם פתרונות מבוססי GenAI שיתמכו בצרכיהם העסקיים, כגון: צ'אט ארגוני, תמלול וניתוח שיחות, מסייע AI דיגיטלי מבוסס מידע ארגוני, בוט AI ללקוחות, ושירותים נוספים המשלבים חדשנות עם ממשק ידידותי והטמעה מהירה. המערכת של Jeen.ai ניתנת להטמעה בסביבות ענן או בסביבה מקומית מאובטחת על שרתי NVIDIA.
טהורי הקים את חברת Sense.bi שנרכשה ב-2018 על ידי קבוצת וואן טכנולוגיות ב-26 מיליון שקל, שבה שימש עד לאחרונה כמנהל החדשנות וחטיבת ONE BI. וולף הוא מייסד ושותף במספר חברות רובוטיקה ו-AI מובילות, ביניהן "רובוטים" הביטחונית, Robot Temi המפתחת ומשווקת רובוטים בכל העולם. הוא מונה ליושב ראש החברה ואחד ממייסדיה. טהורי, מנכ"ל Jeen.ai: "הקמנו את Jeen.ai בכדי לענות על הצורך של ארגונים גדולים להטמיע במהירות פתרונות GenAI מקצה לקצה".